Μετά, πολύ πολύ μετά από την φωτογραφία που με τη "αθώα στολή παραλλαγής" μας κοίταζε απειλητικά, κρατώντας ένα αγγούρι; στο χέρι επαναλαμβάνει τη απειλή κρατώντας πραγματικό "όπλο".
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΖΩΡΖ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. , ΣΤΟ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΤΡΑΒΩΣΕ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΕΓΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΗ ΑΓΓΟΥΡΙΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ . ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΡΙΝΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΟΥΣ 36 ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ μπορεί ένα οπωροκηπευτικό να κάνει το μισό πληθυσμό της υφηλίου να χάσει τον ύπνο του; Μα με το να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει ο ισχυρότερος του αντίπαλος όσο αφορά την κατάκτηση του αντίθετου φύλου!
Αναφέρεσαι στην Ασκητική του ΝΚ. "Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο, πάμε σε μια σκοτεινή άβυσσο, το ενδιάμεσο φωτεινό διάστημα ονομάζεται ζωή" κάπως έτσι δεν αρχίζει; Δεν είχε όμως γνωρίσει τον Κουν. Θα είχε πάρει εντελώς διαφορετική μορφή το κείμενο.
Ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή• ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός•κάθε στιγμή πεθαίνουμε Γι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι οθάνατος.Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, νασυνθέσουμε, να κάμουμε την ύλη ζωή. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΧΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ !!!!!!!!!!!
Στα πρόσκαιρα ζωντανά σώματα τα δυο τούτα ρέματα παλεύουν:α) ο ανήφορος, προς τη σύνθεση, προς τη ζωή, προς την αθανασία•β) ο κατήφορος, προς την αποσύνθεση, προς την ύλη, προς το θάνατο.Και τα δυο ρέματα πηγάζουν από τα έγκατα της αρχέγονης ουσίας. Στην αρχή η ζωήξαφνιάζει• σαν παράνομη φαίνεται, σαν παρά φύση, σαν εφήμερη αντίδραση στιςσκοτεινές αιώνιες πηγές• μα βαθύτερα νιώθουμε: η Ζωή είναι κι αυτή άναρχη,ακατάλυτη φόρα του Σύμπαντου.Αλλιώς, πούθε η περανθρώπινη δύναμη που μας σφεντονίζει από το αγέννητο στογεννητό και μας γκαρδιώνει• φυτά, ζώα, ανθρώπους• στον αγώνα; Και τα δυοαντίδρομα ρέματα είναι άγια.Χρέος μας λοιπόν να συλλάβουμε τ΄ όραμα που χωράει κι εναρμονίζει τις δυοτεράστιες τούτες άναρχες, ακατάλυτες Ορμές• και με τ΄ όραμα τούτο να ρυθμίσουμε το στοχασμό μας και την πράξη."
ΑΝΤΕ ΚΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ! ΠΡΩΙΝΗ ΕΠΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΖΑΜΠΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑΑ ΟΚ ΑΝΤΕ ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ΚΙ ΟΠΩΡΟΠΩΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!! ΠΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να είσαι όμως προσεκτικός, εσύ που διψάς για γνώση, μπρος στο πλήθος των απόψεων και τη διαμάχη των λέξεων. Οι απόψεις δεν έχουν καμία σημασία, μπορεί να είναι καλές ή κακές, έξυπνες ή ανόητες, καθένας μπορεί να κρεμαστεί πάνω τους ή να τις απορρίψει. Η διδασκαλία όπως που άκουσες από μένα, δεν είναι γνώμη μου, και η αποστολή της δεν είναι να εξηγήσει τον κόσμο σ' αυτούς που διψούν για γνώση. Ο σκοπός της είναι άλλος, ο σκοπός της είναι λύτρωση απ' τον πόνο SINTARTA EFA
παρτε γνωση ρε οσοι εχετε την ευαισθησια να την επιθυμειτε Είμαστε λοιπόν στο σωστό δρόμο, Γκοβίντα; Αποκτάμε γνώση; Πλησιάζουμε τη σωτηρία; Ή μήπως διαγράφουμε κύκλους - εμείς που πιστεύουμε ότι θα ξεφύγουμε απ' τον κύκλο της ζωής;" Ο Γκοβίντα είπε - Πολλά μάθαμε, Σιντάρτα, πολλά μένουν να μάθουμε. Δεν διαγράφουμε κύκλους, πηγαίνουμε προς τα πάνω, ο κύκλος είναι ένας έλικας, ανεβήκαμε κιόλας μερικά σκαλιά".
Τώρα μόνο καταλάβαινε ο Σιντάρτα γιατί είχε παλέψει τόσο μάταια με το Εγώ του όταν ήταν βραχμάνος, όταν ήταν ασκητής. Τον είχε εμποδίσει η υπερβολική γνώση, οι πολλοί ιεροί στόχοι, οι πολλοί κανόνες των θυσιών, οι υπερβολικές ταλαιπωρίες, οι πάμπολλες πράξεις και προσπάθειες! Ήταν γεμάτος υπεροψία, ήταν πάντα ο πιο έξυπνος, ο πιο δραστήριος, ένα βήμα πιο μπροστά απ' όλους τους άλλους, πάντα παντογνώστης, πάντα πνευματώδης, πάντα ιερέας ή σοφός. Σ' αυτή την ιεραρχία, σ' αυτή την υπεροψία, σ' αυτή την πνευματικότητα είχε τρυπώσει το Εγώ του, εκεί καθόταν σταθερά και μεγάλωνε, ενώ εκείνος νόμιζε πως το σκοτώνει με νηστείες και ασκήσεις.
Μια αλήθεια που μπορεί να διατυπωθεί και να περιβληθεί με λόγια είναι πάντα μονόπλευρη.
Τα πράγματα μπορεί κανείς να τα αγαπήσει, τις λέξεις όμως δεν μπορώ να τις αγαπήσω. Γι' αυτό δεν έχουν καμία αξία για μένα οι διδαχές. Δεν έχουν ούτε σκληρότητα, ούτε μαλακότητα, ούτε χρώματα, ούτε κόχες, ούτε μυρωδιά, ούτε γεύση, δεν έχουν παρά μόνο λέξεις. Ίσως αυτό να σε εμποδίζει να βρεις γαλήνη, ίσως να είναι οι πολλές λέξεις. Γιατί ακόμα και η λύτρωση και η αρετή είναι μόνο λέξεις
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και συντρόφια αν εχετε κι αλλες αποριες περι Cucumis sativus εγω ειμαι εδω σαν αλλος αγγουρολογος φιλοσοφος να σας κανω αναλυση περι την αγγουροφιλογιιααααααν οκ? η μαλλον γκεγκε?????
ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΩΤΗΡΗ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ? ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΓΟΥΡΟΛΟΓΙΕΣ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΕΚΑΝΑ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΚΙ ΕΙΔΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΤΑΓΜΕΝΑ ΕΞΩ, ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ , ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΕΞΩ ΤΟΝ Π... ΤΗ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!\ χαχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααα
Τους έχεις παρεξηγήσει τους φίλους. Έχουν πολλή δουλειά. Με τόσα CUCUMIS SATIVUS θα έχουν για να φτιάχνουν τζατζίκια και χωριάτικες για τα επόμενα 10 χρόνια.
Πες στη σύζυγο δεν είσαι ο μόνος. BTW, πάλι μπλό(γ)καρε το "α"?
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΖΩΡΖ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. , ΣΤΟ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΤΡΑΒΩΣΕ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΕΓΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΗ ΑΓΓΟΥΡΙΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ . ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΡΙΝΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΟΥΣ 36 ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ μπορεί ένα οπωροκηπευτικό να κάνει το μισό πληθυσμό της υφηλίου να χάσει τον ύπνο του; Μα με το να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει ο ισχυρότερος του αντίπαλος όσο αφορά την κατάκτηση του αντίθετου φύλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήaaaaaaaaa ΣΤΑ ΛΑΤΝΙΚΑ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήCucumis sativus
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΟΚ ????????
SALAVATORE POY EISAI BRE?????????
MOY ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
SALVATORES DEI
ΚΟΙΤΑ SALAVATORΕ ΕΓΙΝΕΣ ΑΠΟ SALVATORE για να ξεχωριζεις απο το πληθος αλλα και ΝΑ μην εχουμε τιποτε μπερδεματα με την αντι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ !!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεσαι στην Ασκητική του ΝΚ. "Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο, πάμε σε μια σκοτεινή άβυσσο, το ενδιάμεσο φωτεινό διάστημα ονομάζεται ζωή" κάπως έτσι δεν αρχίζει; Δεν είχε όμως γνωρίσει τον Κουν. Θα είχε πάρει εντελώς διαφορετική μορφή το κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore σε ψάχνουν, που γυρνάς;
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore πες αλεύρι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κουλτούρα έπεσε κι αρχίζω να παίρνω ανάποδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή• ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός•κάθε στιγμή πεθαίνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι οθάνατος.Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, νασυνθέσουμε, να κάμουμε την ύλη ζωή. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΧΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ !!!!!!!!!!!
Στα πρόσκαιρα ζωντανά σώματα τα δυο τούτα ρέματα παλεύουν:α) ο ανήφορος, προς τη σύνθεση, προς τη ζωή, προς την αθανασία•β) ο κατήφορος, προς την αποσύνθεση, προς την ύλη, προς το θάνατο.Και τα δυο ρέματα πηγάζουν από τα έγκατα της αρχέγονης ουσίας. Στην αρχή η ζωήξαφνιάζει• σαν παράνομη φαίνεται, σαν παρά φύση, σαν εφήμερη αντίδραση στιςσκοτεινές αιώνιες πηγές• μα βαθύτερα νιώθουμε: η Ζωή είναι κι αυτή άναρχη,ακατάλυτη φόρα του Σύμπαντου.Αλλιώς, πούθε η περανθρώπινη δύναμη που μας σφεντονίζει από το αγέννητο στογεννητό και μας γκαρδιώνει• φυτά, ζώα, ανθρώπους• στον αγώνα; Και τα δυοαντίδρομα ρέματα είναι άγια.Χρέος μας λοιπόν να συλλάβουμε τ΄ όραμα που χωράει κι εναρμονίζει τις δυοτεράστιες τούτες άναρχες, ακατάλυτες Ορμές• και με τ΄ όραμα τούτο να ρυθμίσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήτο στοχασμό μας και την πράξη."
ΑΝΤΕ ΚΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ! ΠΡΩΙΝΗ ΕΠΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΖΑΜΠΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑΑ ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ
ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ΚΙ ΟΠΩΡΟΠΩΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να είσαι όμως προσεκτικός, εσύ που διψάς για γνώση, μπρος στο πλήθος των απόψεων και τη διαμάχη των λέξεων. Οι απόψεις δεν έχουν καμία σημασία, μπορεί να είναι καλές ή κακές, έξυπνες ή ανόητες, καθένας μπορεί να κρεμαστεί πάνω τους ή να τις απορρίψει. Η διδασκαλία όπως που άκουσες από μένα, δεν είναι γνώμη μου, και η αποστολή της δεν είναι να εξηγήσει τον κόσμο σ' αυτούς που διψούν για γνώση. Ο σκοπός της είναι άλλος, ο σκοπός της είναι λύτρωση απ' τον πόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήSINTARTA EFA
παρτε γνωση ρε οσοι εχετε την ευαισθησια να την επιθυμειτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε λοιπόν στο σωστό δρόμο, Γκοβίντα; Αποκτάμε γνώση; Πλησιάζουμε τη σωτηρία; Ή μήπως διαγράφουμε κύκλους - εμείς που πιστεύουμε ότι θα ξεφύγουμε απ' τον κύκλο της ζωής;" Ο Γκοβίντα είπε - Πολλά μάθαμε, Σιντάρτα, πολλά μένουν να μάθουμε. Δεν διαγράφουμε κύκλους, πηγαίνουμε προς τα πάνω, ο κύκλος είναι ένας έλικας, ανεβήκαμε κιόλας μερικά σκαλιά".
Salvatore που κρύβεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μόνο καταλάβαινε ο Σιντάρτα γιατί είχε παλέψει τόσο μάταια με το Εγώ του όταν ήταν βραχμάνος, όταν ήταν ασκητής. Τον είχε εμποδίσει η υπερβολική γνώση, οι πολλοί ιεροί στόχοι, οι πολλοί κανόνες των θυσιών, οι υπερβολικές ταλαιπωρίες, οι πάμπολλες πράξεις και προσπάθειες! Ήταν γεμάτος υπεροψία, ήταν πάντα ο πιο έξυπνος, ο πιο δραστήριος, ένα βήμα πιο μπροστά απ' όλους τους άλλους, πάντα παντογνώστης, πάντα πνευματώδης, πάντα ιερέας ή σοφός. Σ' αυτή την ιεραρχία, σ' αυτή την υπεροψία, σ' αυτή την πνευματικότητα είχε τρυπώσει το Εγώ του, εκεί καθόταν σταθερά και μεγάλωνε, ενώ εκείνος νόμιζε πως το σκοτώνει με νηστείες και ασκήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια αλήθεια που μπορεί να διατυπωθεί και να περιβληθεί με λόγια είναι πάντα μονόπλευρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα μπορεί κανείς να τα αγαπήσει, τις λέξεις όμως δεν μπορώ να τις αγαπήσω. Γι' αυτό δεν έχουν καμία αξία για μένα οι διδαχές. Δεν έχουν ούτε σκληρότητα, ούτε μαλακότητα, ούτε χρώματα, ούτε κόχες, ούτε μυρωδιά, ούτε γεύση, δεν έχουν παρά μόνο λέξεις. Ίσως αυτό να σε εμποδίζει να βρεις γαλήνη, ίσως να είναι οι πολλές λέξεις. Γιατί ακόμα και η λύτρωση και η αρετή είναι μόνο λέξεις
Ότι ένα αγγούρι θα προκαλούσε τέτοια αγγουρολογία δεν το φανταζόμουνα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore έλεος δώσε σημεία ζωής!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα αφου θετε αγγουρολογια τοτε παρτε την :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άρθρο που ακολουθεί, αναφέρονται 18 λόγοι για τους οποίους οι άντρες θα πρέπει να ανησυχούν βλέποντας τα αγγούρια (!) ως ανταγωνιστές..
1. Ο μέσος όρος τους είναι περίπου 25 εκατοστά.
2. Τα αγγούρια παραμένουν σκληρά μια ολόκληρη εβδομάδα.
3. Ένα αγγούρι δεν θα σου πει ότι το μήκος δεν μετρά.
4. Τα αγγούρια δεν είναι ποτέ υπερευαίσθητα.
5. Μπορείς να αγγίξεις ένα αγγούρι στο σούπερ-μάρκετ για να διαπιστώσεις πόσο σκληρό είναι προτού το πάρεις στο σπίτι.
6. Ένα αγγούρι δέχεται ότι το πρωί θέλεις να έχεις την ησυχία σου.
7. Με αγγούρι μπορείς να πας και σινεμά.
8. Ένα αγγούρι δεν θα σε ρωτήσει ποτέ : "Είμαι ο πρώτος;"
9. Ένα αγγούρι δεν θα σε ρωτήσει ποτέ : "Είμαι ο καλύτερος;"
10. Ένα αγγούρι δεν θα διηγηθεί ποτέ στα αλλά αγγούρια ότι δεν είσαι πλέον παρθένα.
11. Ένα αγγούρι δεν θα σε πίεζε ποτέ να φορέσεις ερεθιστικά εσώρουχα ή να πας στο κρεβάτι με τις μπότες.
12. Μπορείς να έχεις όσα αγγούρια θέλεις.
13. Μπορείς να φας το αγγούρι σου όποτε θέλεις.
14. Ένα αγγούρι δεν ζηλεύει ποτέ το γυναικολόγο σου, το μασέρ ή τον κομμωτή σου.
15. Τα αγγούρια δεν αρχίζουν να μιλάνε για πράγματα που δεν καταλαβαίνεις.
16. Ένα αγγούρι δεν θα σου έκανε ποτέ σκηνή αν έχεις και άλλα αγγούρια στο ψυγείο σου.
17. Ανεξάρτητα ποσών χρονών είσαι μπορείς να έχεις πάντα ένα φρέσκο αγγούρι.
18. Ένα αγγούρι δεν ενδιαφέρεται τι περίοδο του μήνα έχουμε.
κι εχουμε συνεχεια με αλλα 18+1 αρθρα ακομα παρτε τα κι αυτα
ΑπάντησηΔιαγραφή19. Ένα αγγούρι δεν θα κλάψει μπροστά σου λέγοντας ότι το πονάς.
20. Τα αγγούρια δεν αφήνουν πίσω τους καψίματα, δεν αποκοιμιούνται στο στήθος σου και δεν παραμιλούν στο μαξιλάρι σου.
21. Τα αγγούρια μπορούν να μείνουν όλη τη νύχτα και δεν χρειάζεται να κοιμηθείς στα βρεγμένα.
22. Ένα αγγούρι δεν θα σου προκαλέσει σκοτούρες.
23. Τα αγγούρια δεν απαντούν τα τηλέφωνά σου ούτε δανείζονται το αυτοκίνητό σου.
24. Τα αγγούρια δεν καταβροχθίζουν το ψυγείο σου ούτε ρουφάνε τα ποτά σου.
25. Τα αγγούρια δεν αφήνουν παντού τα βρώμικα εσώρουχά τους.
26. Ένα αγγούρι αφήνει το καπάκι της τουαλέτας όπως το βρήκε.
27. Ένα αγγούρι δεν σε αφήνει εξαιτίας μίας άλλης γυναίκας, ενός άλλου άντρα, ενός άλλου αγγουριού.
28. Ξέρεις πάντοτε πού ήταν το αγγούρι σου.
29. Δεν θα διαπιστώσεις ποτέ αργότερα με απογοήτευση ότι το αγγούρι σου είναι παντρεμένο, παίρνει κόκα, του αρέσεις αλλά αγαπάει τον αδερφό σου.
30. Δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι το ημίχρονο για να μιλήσεις με το αγγούρι σου.
31. Τα αγγούρια δεν περιμένουν από εσένα να τους κάνεις μικρά αγγουράκια.
32. Είναι απλό να αφήσεις ένα αγγούρι να πέσει.
33. Ένα αγγούρι δεν κουλουριάζεται στο κρεβάτι σου.
34. Τα αγγούρια δεν αφήνουν καμία ιδιαίτερη γεύση στο στόμα.
35. Ένα αγγούρι δεν έρχεται αργά στο σπίτι μεθυσμένο και φέρνει μαζί και τους φίλους του.
36. Ένα αγγούρι δεν κάνει ποτέ σκηνή αν βγεις χωρίς αυτό (και μάλιστα ως τις πρωινές ώρες)
37. Ένα αγγούρι δεν σε γλύφει με ωραία λόγια (όπως είπε ο Αδάμ στην Εύα "Περνάς συχνά από εδώ;")
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και συντρόφια αν εχετε κι αλλες αποριες περι Cucumis sativus εγω ειμαι εδω σαν αλλος αγγουρολογος φιλοσοφος να σας κανω αναλυση περι την αγγουροφιλογιιααααααν
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ?
η μαλλον γκεγκε?????
Ωραία! Μάλλον τελείωσε, βγαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήσωτηρη μου Αφου βγηκεσ τσιμπα ΕΝΑ ΑΓΓΟΥΡΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήη CUCUMIS SATIVUS, η CUCURBITACEAE
Φτου, λάθος! Μέσα πάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΡΕ ΣΩΤΗΡΗ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΓΟΥΡΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΕΚΑΝΑ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΚΙ ΕΙΔΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΤΑΓΜΕΝΑ ΕΞΩ, ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ , ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΕΞΩ ΤΟΝ Π... ΤΗ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!\
χαχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααα
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΦΩΝΑΧΤΑ .........
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΣΕ ΚΑΛΕ ??
Τους έχεις παρεξηγήσει τους φίλους. Έχουν πολλή δουλειά. Με τόσα CUCUMIS SATIVUS θα έχουν για να φτιάχνουν τζατζίκια και χωριάτικες για τα επόμενα 10 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες στη σύζυγο δεν είσαι ο μόνος. BTW, πάλι μπλό(γ)καρε το "α"?
Συνεχίζω στο σοβαρό μπλο(γ)κ της παρέας...
Salvatore παραδώσου (cucumis sativus: άρθρο 26)!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φτιάξατε την εφημερία!!!
Συγγνώμη (cucumis sativus: άρθρο 28)!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπε και ο ΣΙΝΤΑΡΤΑ "κάλιο αγγουρομάζευε παρά αγγουροτρώγε" (Βέδες 263 παρ 367 στίχος 5)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζωντας αυτα που γραφεται θυμηθηκα το περιφημο
ΑπάντησηΔιαγραφήLA VITA COCOMERUS EST.
Βρε τον κακομοιρη μια φωτογραφια με 2 αγγουρια εβαλε και τον ρημαξατε.
Θόδωρε το cocomerus είναι ο κακομοίρης στα λατινικά;
ΑπάντησηΔιαγραφή(cucumis sativus: άρθρο 29)
Salvatore βγες το ματς τέλειωσε!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά εκεί πίσω μου θυμίζουν εργαλεία που 'γράπωναν' τις κολόνες του πάγου ή είναι δρεπάνια!! Ας μου διευκρινίσει κάποιος και μάλλον ο αγαπητός Γιώργος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔρεπάνια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Καλως όρισες Νίκο!