Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αγαλιανός Γιάννης
Αγγελόπουλος Βασίλης
Αθανασόπουλος Αντώνης
Αθηναίος Μπάμπης
Αϊλαμάκης Σήφης
Αναστασιάδης Σάββας
Αντωνόπουλος Κώστας
Ασωνίτης Μιχάλης
Βαϊνάς Κωνσταντίνος
Βασιλόπουλος
Γιαννάτος Θεολόγος
Γκύβαλος Παντελής
Γρηγορίου Δημήτριος
Γρηγορόπουλος Φάνης
Γρίβας Πέτρος
Δελλαπόρτας
Δημητρόπουλος Βασίλης
Δικόνιμος-Μακρής Θεόδωρος
Δογάνης Γιώργος
Ηλιάδης Γιάννης
Ηλιόπουλος Νάσος
Καλεφεζρά Τζων
Καλόσακας Κώστας
Καπομπασόπουλος Ηλίας
Κοσμάτος Γεράσιμος
Κουλαϊδής Βασίλης
Κουνενής Γιώργος
Κουρέλης Κώστας
Κοψίδης Ναούμ
Κρόμπας Τέλης
Κωνσταντόπουλος Κώστας
Κωστής Γιώργος
Λαδάς Γιάννης
Λιάπης Αποστόλης
Λουκόπουλος Αντώνης
Λυγκούρης Γιάννης
Μακρής Φάνης
Μανώλης Χρήστος
Μένεγος Μιχάλης
Μέξης Νίκος
Μουλίνος
Μούτσιος Κώστας
Μπράμος Γιώργος
Μωράτης Πέτρος
Μώτος Λευτέρης
Νταλαχάνης Ντίνος
Οικονομόπουλος Τάκης
Παναγάκης Παρασκευάς
Πανόπουλος Γιάννης
Πανταζάκος Θανάσης
Παπαγιαννίδης Κώστας
Παπαμελετίου Ιωάννης
Παρασκευόπουλος Νίκος
Πετράτος Αρης
Πιπεράκης Νίκος
Πλεξουσάκης Γιώργος
Πουλής Γιώργος
Ριγινιώτης Δημήτρης
Σαμιώτης Γιάννης
Σκοπελίτης Βασίλης
Σταυρόπουλος Νίκος
Σφέτσος Κώστας
Τζαφάς Βασίλειος
Τσουρακάκης Ευτύχιος
Χαμπίμπης Κωνσταντίνος
Χατζηαρτεμίου Αρτέμης
Χριστόπουλος Χρίστος
Αδαμόπουλος Δημήτριος
Αθανασιάδης Θεόδωρος
Αντριώτης Ιωάννης
Αναγνωστόπουλος Νικόλαος
Αντωνάτος Δημοσθένης
Βαρέττας Κωνσταντίνος
Βιβλάκης Νικόλαος
Βλάχος Σπύρος
Γεωργαλάς Λεονάρδος
Γιαννακάκης Μιχάλης
Γκότζος Γεώργιος
Δαβίλλας Κωνσταντίνος
Δήμου Ευάγγελος
Εμπειρίκος Αδριανός
Ευθυμίου Μιχαήλ
Ζαμπίκος Δημήτριος
Θεοτόκης Νικόλαος
Ιωακειμίδης Ελευθέριος
Ιωάννου Ιωάννης
Κάντας Βασίλειος
Κάτζας Παρασκευάς
Καρβούνης ή Καρβουνάκης
Καρδαρέλης Πέτρος
Καρτουλόπουλος Σταμάτιος
Κατζουράκης Βασίλειος
Κατσιγιάννης Σταύρος
Κεφαλάς Ιωάννης
Κοκκινάκης Νικόλαος
Κουμαρέλλας Οθων
Κωνσταντινίδης Χαράλαμπος
Λάζαρης Νικόλαος
Μακρόπουλος Αχιλέας
Μανδουραράκης Ελευθέριος
Μαργέτης Αναστάσιος
Μοϊζές Κωνσταντίνος
Μπάϊλας Κωνσταντίνος
Μωϋσίδης Γεώργιος
Μπριαμάτος Παντελής
Μυλωνάς Κωνσταντίνος
Μανωλόπουλος
Νικολόπουλος Κωνσταντίνος
Πανταζόπουλος Θόδωρος
Παπαδήμας Αθανάσιος
Παπαδόπουλος Αναστάσιος
Παπακώστας Νίκος
Παπακωστόπουλος Φώντας
Παπαντώνης Δημήτριος
Παπατριανταφύλλου Δημήτριος
Παύλου Ιωάννης
Παυλάκης Διονύσης
Πίκος Βαγγέλης
Πίκουλας Κωνσταντίνος
Πιπίνης Χρήστος
Πλευράκης Γιώργος
Πουλόπουλος Ιωάννης
Πράσινος Λουκάς
Σαρρής Φίλλιπος
Σκουτέλης Γιώργος
Σπηλιώτης Πολυχρόνης
Σπινθάκης Βαγγέλης
Σπύρου Γιάννης
Στανέλλος Μίλτος
Τζίτζης Αλέκος
Τσαταλπάσογλου Λεωνίδας
Τσέρτος Αριστείδης
Τσέρτος Παναγιώτης
Χαλκιάς Ιωάννης
Χαντάς Μιχάλης
Χατζηδογιαννάκης Δημήτριος
Χατζημιχαήλ
Χοτζόγλου Χρίστος
Ψαγιάς Μιχάλης
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βενετσάνου Φιλόλογος
Γλίτσης Φιλόλογος
Γουρτζής Γυμναστής
Ευαγγελινός Μαθηματικός
Κακιούσης Γαλλικά
Καλαϊτζάκης Φιλόλογος Γυμνασιάρχης
Καραγιώργη Φιλόλογος
Κορώνης Μαθηματικός
Κωνσταντινίδης(Πρίαμος)Γυμνασιάρχης Φιλόλογος
Κωτσάκη Φιλόλογος
Λαϊνάς Μουσική
Λυμπερόπουλος Θρησκευτικά
Μαλαξιανάκης Φυσική Χημεία Γεωγραφία
Μαρκάτος Θρησκευτικά
Μητσάκης Γυμναστής
Μπενάκης Ψυχολογία
Μπουλιώτη Μαθηματικά
Μουζάκης Τεχνικά
Μουτζούρης Φιλόλογος
Μπίας Γυμναστής
Ξένου Γαλλικά
Παπαβασιλείου Φιλόλογος
Παπαϊωάννου Φιλόλογος (Πρίαμος)
Παπαϊωάννου Φιλόλογος (Κουλός)
Παπαμερκουρίου Φυσικός
Πατριαρχέας Μουσική
Περισοράτη Γαλλικά
Πολυδώρου Φιλόλογος, Γυμνασιάρχης
Ρισβά Φιλόλογος
Σκόπας Μαθηματικός
Τζαμαλούκας Φιλόλογος
Τσιγκριτσή Φιλόλογος Ιστορικός
Τζίφα Φιλόλογος
Χαραμαράς Γυμναστική
Χατζόπουλος Μαθηματικός
Χρυσοχέρης Μαθηματικός
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΖΩΡΖ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. , ΣΤΟ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΤΡΑΒΩΣΕ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΕΓΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΗ ΑΓΓΟΥΡΙΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ . ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΡΙΝΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΟΥΣ 36 ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ μπορεί ένα οπωροκηπευτικό να κάνει το μισό πληθυσμό της υφηλίου να χάσει τον ύπνο του; Μα με το να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει ο ισχυρότερος του αντίπαλος όσο αφορά την κατάκτηση του αντίθετου φύλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήaaaaaaaaa ΣΤΑ ΛΑΤΝΙΚΑ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήCucumis sativus
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΟΚ ????????
SALAVATORE POY EISAI BRE?????????
MOY ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
SALVATORES DEI
ΚΟΙΤΑ SALAVATORΕ ΕΓΙΝΕΣ ΑΠΟ SALVATORE για να ξεχωριζεις απο το πληθος αλλα και ΝΑ μην εχουμε τιποτε μπερδεματα με την αντι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ !!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεσαι στην Ασκητική του ΝΚ. "Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο, πάμε σε μια σκοτεινή άβυσσο, το ενδιάμεσο φωτεινό διάστημα ονομάζεται ζωή" κάπως έτσι δεν αρχίζει; Δεν είχε όμως γνωρίσει τον Κουν. Θα είχε πάρει εντελώς διαφορετική μορφή το κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore σε ψάχνουν, που γυρνάς;
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore πες αλεύρι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κουλτούρα έπεσε κι αρχίζω να παίρνω ανάποδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή• ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός•κάθε στιγμή πεθαίνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι οθάνατος.Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, νασυνθέσουμε, να κάμουμε την ύλη ζωή. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΧΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ !!!!!!!!!!!
Στα πρόσκαιρα ζωντανά σώματα τα δυο τούτα ρέματα παλεύουν:α) ο ανήφορος, προς τη σύνθεση, προς τη ζωή, προς την αθανασία•β) ο κατήφορος, προς την αποσύνθεση, προς την ύλη, προς το θάνατο.Και τα δυο ρέματα πηγάζουν από τα έγκατα της αρχέγονης ουσίας. Στην αρχή η ζωήξαφνιάζει• σαν παράνομη φαίνεται, σαν παρά φύση, σαν εφήμερη αντίδραση στιςσκοτεινές αιώνιες πηγές• μα βαθύτερα νιώθουμε: η Ζωή είναι κι αυτή άναρχη,ακατάλυτη φόρα του Σύμπαντου.Αλλιώς, πούθε η περανθρώπινη δύναμη που μας σφεντονίζει από το αγέννητο στογεννητό και μας γκαρδιώνει• φυτά, ζώα, ανθρώπους• στον αγώνα; Και τα δυοαντίδρομα ρέματα είναι άγια.Χρέος μας λοιπόν να συλλάβουμε τ΄ όραμα που χωράει κι εναρμονίζει τις δυοτεράστιες τούτες άναρχες, ακατάλυτες Ορμές• και με τ΄ όραμα τούτο να ρυθμίσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήτο στοχασμό μας και την πράξη."
ΑΝΤΕ ΚΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ! ΠΡΩΙΝΗ ΕΠΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΖΑΜΠΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑΑ ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΣΑΛ(Α)ΒΑΤΟΡΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ
ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ΚΙ ΟΠΩΡΟΠΩΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να είσαι όμως προσεκτικός, εσύ που διψάς για γνώση, μπρος στο πλήθος των απόψεων και τη διαμάχη των λέξεων. Οι απόψεις δεν έχουν καμία σημασία, μπορεί να είναι καλές ή κακές, έξυπνες ή ανόητες, καθένας μπορεί να κρεμαστεί πάνω τους ή να τις απορρίψει. Η διδασκαλία όπως που άκουσες από μένα, δεν είναι γνώμη μου, και η αποστολή της δεν είναι να εξηγήσει τον κόσμο σ' αυτούς που διψούν για γνώση. Ο σκοπός της είναι άλλος, ο σκοπός της είναι λύτρωση απ' τον πόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήSINTARTA EFA
παρτε γνωση ρε οσοι εχετε την ευαισθησια να την επιθυμειτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε λοιπόν στο σωστό δρόμο, Γκοβίντα; Αποκτάμε γνώση; Πλησιάζουμε τη σωτηρία; Ή μήπως διαγράφουμε κύκλους - εμείς που πιστεύουμε ότι θα ξεφύγουμε απ' τον κύκλο της ζωής;" Ο Γκοβίντα είπε - Πολλά μάθαμε, Σιντάρτα, πολλά μένουν να μάθουμε. Δεν διαγράφουμε κύκλους, πηγαίνουμε προς τα πάνω, ο κύκλος είναι ένας έλικας, ανεβήκαμε κιόλας μερικά σκαλιά".
Salvatore που κρύβεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μόνο καταλάβαινε ο Σιντάρτα γιατί είχε παλέψει τόσο μάταια με το Εγώ του όταν ήταν βραχμάνος, όταν ήταν ασκητής. Τον είχε εμποδίσει η υπερβολική γνώση, οι πολλοί ιεροί στόχοι, οι πολλοί κανόνες των θυσιών, οι υπερβολικές ταλαιπωρίες, οι πάμπολλες πράξεις και προσπάθειες! Ήταν γεμάτος υπεροψία, ήταν πάντα ο πιο έξυπνος, ο πιο δραστήριος, ένα βήμα πιο μπροστά απ' όλους τους άλλους, πάντα παντογνώστης, πάντα πνευματώδης, πάντα ιερέας ή σοφός. Σ' αυτή την ιεραρχία, σ' αυτή την υπεροψία, σ' αυτή την πνευματικότητα είχε τρυπώσει το Εγώ του, εκεί καθόταν σταθερά και μεγάλωνε, ενώ εκείνος νόμιζε πως το σκοτώνει με νηστείες και ασκήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια αλήθεια που μπορεί να διατυπωθεί και να περιβληθεί με λόγια είναι πάντα μονόπλευρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα μπορεί κανείς να τα αγαπήσει, τις λέξεις όμως δεν μπορώ να τις αγαπήσω. Γι' αυτό δεν έχουν καμία αξία για μένα οι διδαχές. Δεν έχουν ούτε σκληρότητα, ούτε μαλακότητα, ούτε χρώματα, ούτε κόχες, ούτε μυρωδιά, ούτε γεύση, δεν έχουν παρά μόνο λέξεις. Ίσως αυτό να σε εμποδίζει να βρεις γαλήνη, ίσως να είναι οι πολλές λέξεις. Γιατί ακόμα και η λύτρωση και η αρετή είναι μόνο λέξεις
Ότι ένα αγγούρι θα προκαλούσε τέτοια αγγουρολογία δεν το φανταζόμουνα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήSalvatore έλεος δώσε σημεία ζωής!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα αφου θετε αγγουρολογια τοτε παρτε την :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άρθρο που ακολουθεί, αναφέρονται 18 λόγοι για τους οποίους οι άντρες θα πρέπει να ανησυχούν βλέποντας τα αγγούρια (!) ως ανταγωνιστές..
1. Ο μέσος όρος τους είναι περίπου 25 εκατοστά.
2. Τα αγγούρια παραμένουν σκληρά μια ολόκληρη εβδομάδα.
3. Ένα αγγούρι δεν θα σου πει ότι το μήκος δεν μετρά.
4. Τα αγγούρια δεν είναι ποτέ υπερευαίσθητα.
5. Μπορείς να αγγίξεις ένα αγγούρι στο σούπερ-μάρκετ για να διαπιστώσεις πόσο σκληρό είναι προτού το πάρεις στο σπίτι.
6. Ένα αγγούρι δέχεται ότι το πρωί θέλεις να έχεις την ησυχία σου.
7. Με αγγούρι μπορείς να πας και σινεμά.
8. Ένα αγγούρι δεν θα σε ρωτήσει ποτέ : "Είμαι ο πρώτος;"
9. Ένα αγγούρι δεν θα σε ρωτήσει ποτέ : "Είμαι ο καλύτερος;"
10. Ένα αγγούρι δεν θα διηγηθεί ποτέ στα αλλά αγγούρια ότι δεν είσαι πλέον παρθένα.
11. Ένα αγγούρι δεν θα σε πίεζε ποτέ να φορέσεις ερεθιστικά εσώρουχα ή να πας στο κρεβάτι με τις μπότες.
12. Μπορείς να έχεις όσα αγγούρια θέλεις.
13. Μπορείς να φας το αγγούρι σου όποτε θέλεις.
14. Ένα αγγούρι δεν ζηλεύει ποτέ το γυναικολόγο σου, το μασέρ ή τον κομμωτή σου.
15. Τα αγγούρια δεν αρχίζουν να μιλάνε για πράγματα που δεν καταλαβαίνεις.
16. Ένα αγγούρι δεν θα σου έκανε ποτέ σκηνή αν έχεις και άλλα αγγούρια στο ψυγείο σου.
17. Ανεξάρτητα ποσών χρονών είσαι μπορείς να έχεις πάντα ένα φρέσκο αγγούρι.
18. Ένα αγγούρι δεν ενδιαφέρεται τι περίοδο του μήνα έχουμε.
κι εχουμε συνεχεια με αλλα 18+1 αρθρα ακομα παρτε τα κι αυτα
ΑπάντησηΔιαγραφή19. Ένα αγγούρι δεν θα κλάψει μπροστά σου λέγοντας ότι το πονάς.
20. Τα αγγούρια δεν αφήνουν πίσω τους καψίματα, δεν αποκοιμιούνται στο στήθος σου και δεν παραμιλούν στο μαξιλάρι σου.
21. Τα αγγούρια μπορούν να μείνουν όλη τη νύχτα και δεν χρειάζεται να κοιμηθείς στα βρεγμένα.
22. Ένα αγγούρι δεν θα σου προκαλέσει σκοτούρες.
23. Τα αγγούρια δεν απαντούν τα τηλέφωνά σου ούτε δανείζονται το αυτοκίνητό σου.
24. Τα αγγούρια δεν καταβροχθίζουν το ψυγείο σου ούτε ρουφάνε τα ποτά σου.
25. Τα αγγούρια δεν αφήνουν παντού τα βρώμικα εσώρουχά τους.
26. Ένα αγγούρι αφήνει το καπάκι της τουαλέτας όπως το βρήκε.
27. Ένα αγγούρι δεν σε αφήνει εξαιτίας μίας άλλης γυναίκας, ενός άλλου άντρα, ενός άλλου αγγουριού.
28. Ξέρεις πάντοτε πού ήταν το αγγούρι σου.
29. Δεν θα διαπιστώσεις ποτέ αργότερα με απογοήτευση ότι το αγγούρι σου είναι παντρεμένο, παίρνει κόκα, του αρέσεις αλλά αγαπάει τον αδερφό σου.
30. Δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι το ημίχρονο για να μιλήσεις με το αγγούρι σου.
31. Τα αγγούρια δεν περιμένουν από εσένα να τους κάνεις μικρά αγγουράκια.
32. Είναι απλό να αφήσεις ένα αγγούρι να πέσει.
33. Ένα αγγούρι δεν κουλουριάζεται στο κρεβάτι σου.
34. Τα αγγούρια δεν αφήνουν καμία ιδιαίτερη γεύση στο στόμα.
35. Ένα αγγούρι δεν έρχεται αργά στο σπίτι μεθυσμένο και φέρνει μαζί και τους φίλους του.
36. Ένα αγγούρι δεν κάνει ποτέ σκηνή αν βγεις χωρίς αυτό (και μάλιστα ως τις πρωινές ώρες)
37. Ένα αγγούρι δεν σε γλύφει με ωραία λόγια (όπως είπε ο Αδάμ στην Εύα "Περνάς συχνά από εδώ;")
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και συντρόφια αν εχετε κι αλλες αποριες περι Cucumis sativus εγω ειμαι εδω σαν αλλος αγγουρολογος φιλοσοφος να σας κανω αναλυση περι την αγγουροφιλογιιααααααν
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ?
η μαλλον γκεγκε?????
Ωραία! Μάλλον τελείωσε, βγαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήσωτηρη μου Αφου βγηκεσ τσιμπα ΕΝΑ ΑΓΓΟΥΡΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήη CUCUMIS SATIVUS, η CUCURBITACEAE
Φτου, λάθος! Μέσα πάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΡΕ ΣΩΤΗΡΗ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΓΓΟΥΡΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΕΚΑΝΑ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΚΙ ΕΙΔΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΤΑΓΜΕΝΑ ΕΞΩ, ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ , ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΕΞΩ ΤΟΝ Π... ΤΗ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!\
χαχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααα
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΦΩΝΑΧΤΑ .........
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΣΕ ΚΑΛΕ ??
Τους έχεις παρεξηγήσει τους φίλους. Έχουν πολλή δουλειά. Με τόσα CUCUMIS SATIVUS θα έχουν για να φτιάχνουν τζατζίκια και χωριάτικες για τα επόμενα 10 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες στη σύζυγο δεν είσαι ο μόνος. BTW, πάλι μπλό(γ)καρε το "α"?
Συνεχίζω στο σοβαρό μπλο(γ)κ της παρέας...
Salvatore παραδώσου (cucumis sativus: άρθρο 26)!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φτιάξατε την εφημερία!!!
Συγγνώμη (cucumis sativus: άρθρο 28)!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπε και ο ΣΙΝΤΑΡΤΑ "κάλιο αγγουρομάζευε παρά αγγουροτρώγε" (Βέδες 263 παρ 367 στίχος 5)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζωντας αυτα που γραφεται θυμηθηκα το περιφημο
ΑπάντησηΔιαγραφήLA VITA COCOMERUS EST.
Βρε τον κακομοιρη μια φωτογραφια με 2 αγγουρια εβαλε και τον ρημαξατε.
Θόδωρε το cocomerus είναι ο κακομοίρης στα λατινικά;
ΑπάντησηΔιαγραφή(cucumis sativus: άρθρο 29)
Salvatore βγες το ματς τέλειωσε!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά εκεί πίσω μου θυμίζουν εργαλεία που 'γράπωναν' τις κολόνες του πάγου ή είναι δρεπάνια!! Ας μου διευκρινίσει κάποιος και μάλλον ο αγαπητός Γιώργος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔρεπάνια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Καλως όρισες Νίκο!