Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Γιά τη μητέρα μου..

Αγαπητοί συμμαθητές και φίλοι, σήμερα το μεσημέρι η μητέρα μου ξεκίνησε το τελευταίο, το αιώνιο  ταξίδι της.
Σας ευχαριστώ όλους γιά τη συμπαράσταση και το ενδιαφέρον που δείξατε το διάστημα που έδινε την άνιση μάχη της. Με την οικογένειά μου και σας ποτέ δεν αισθάνθηκα μόνος.
Λιάπης Αποστόλης

15 σχόλια:

  1. Agapite apostole therma sillipitiria
    apo Helsinki
    kostas kalössakas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένε μας Φίλε, ειλικρινή συλλυπητήρια, καλό κουράγιο και να 'στε πάντα όλοι καλά στην οικογένεια, να την θυμάστε.

    /σρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Αποστόλη ,για την απώλεια της αγαπημένης σου μητέρας , θερμά συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απόστολε
    Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την μεγάλη απώλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμμαθητή, φίλε και συνάδελφε Αποστόλη κουράγιο. Φαίνεται ότι φέτος είναι η χρονιά απωλειών για πολλούς από εμάς. Τα Θερμά μου συλλυπητήρια.
    Θανάσης Γιαννακάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Αποστόλη, τα θερμά μου συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε Αποστόλη ,
    Καλό Παράδεισο στην αγαπημένη σου ΜΗΤΕΡΑ.
    Να ζήσετε να την Θυμάστε.
    Τάκης Οικονομόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς

    Βασίλης Αλεξανδράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εδωσε την μαχη σαν ηρωιδα οπως παντα.ολο αυτο το διαστημα εζησα με τον φιλο τον αγωνα της.ναναι ελαφρη το χωμα.και συ αγαπημενε φιλε κουραγιο.εχεις την οικογενεια σου και εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την ίδια μέρα και με λίγες ώρες διαφορά, έχασε την μάχη με την ζωή μιά μητέρα μας αλλά κέρδισε την μάχη ένας γιός μας. Η ευχή μου είναι να μην ζήσουμε τις αγωνίες της μάνας που χάνει το παιδί της και τις αγωνίες των γονιών που είδαν να περνά μια σοβαρή περιπέτεια υγείας το παιδί τους, με αίσιο όμως τέλος. Η ψυχή της μάνας που έφυγε να δίνει δύναμη τόσο στους άμεσα δικούς της ανθρώπους, όσο και σ΄ όλους εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Αποστόλη συλλυπητήρια μέσα από την καρδιά μου. Η σκέψη μου σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Απόστολε,τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την απώλεια της μητέρας σου, σε σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αποστολη μου τα θερμα μου συλλυπητηρια, να ζησετε να την θυμωσαστε οσο και να γερασεις και σου χομαι βαθεια γεραματα η μανα ειναι παντα διπλα σου δεν την ξεχνας ποτε δεν φευγει ποτε και συνεχως στον υπνο ερχεται διπλα σου, το ζω αυτο Αποστολη μου.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοί μου συμμαθητές και φίλοι, αισθάνομαι βαθιά συγκίνηση γιά την πραγματικά αδελφική συμπαράστασή σας τις δύσκολες ημέρες που πέρασα, με την φυσική σας παρουσία, τα μυνήματά σας, την τηλεφωνική επικοινωνία, τα σχόλια στη σελίδα μας, με όλους τους τρόπους που διαλέξατε να βρεθείτε κοντά μου. Ξαναέζησα στιγμές της τάξης μας τότε που όλοι τρέχαμε γιά όλους.
    Το να σας ευχαριστήσω είναι το λιγότερο. Το να σας πω ότι σας αγαπάω και σας νοιάζομαι όλους είναι το αυτονόητο.
    Το φθινόπωρο που θα έλθει θα μαζευτούμε όλοι, ΟΛΟΙ, να βάλουμε τα χέρια στους ώμους και να ξανατραβήξουμε μπροστά.

    19 Ιουλίου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή