Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Που είμαστε κύριοι....

Η άνοιξη φέτος ξεκίνησε με τις καλύτερες υποσχέσεις για την τάξη μας. Έγιναν όμως αρκετά που μας έφεραν σε μια νέα αρχή. Οι προσωπικές μας ιστορίες είχαν διαφορετικές εξελίξεις και αποτελέσματα. Όταν επιστρέψουμε θα μιλήσουμε για όλα.
Θα θέλαμε όλοι κατ' αρχή να ευχηθούμε στον νεαρό Άρη να είναι πάντα γερός και να πολεμάει στη ζωή όπως πολέμησε γενναία και αποτελεσματικά λίγο καιρό πριν. Στους δε γονείς του ότι είμαστε όλοι πλάι τους, και θα συνεχίσουμε.
Στον καλό μας φίλο τον Καλόσσακα που «απολαμβάνει» το χειμώνα στις Βρυξέλλες, θα είμαστε εδώ και θα του κρατάμε συντροφιά με τις ιστορίες μας.
Ο Μούτσιος πιστός στην παρέα κινδυνεύει να χάσει το πλοίο για την πανέμορφη Θάσο, όμως θα του κλείσουμε εισιτήριο για τη φθινοπωρινή μας συνάντηση, που θα οργανώσει φέτος ο Ναύαρχος.
Ο Γιαννάκης ο Λαδάς στα Σύβοτα απολαμβάνει τις ακρογιαλιές του Ιονίου, κάπου κοντά πρέπει να είναι κι ο Νίκος ο Σταυρόπουλος.
Ο καλός μας συμμαθητής ο Λευτέρης ετοιμάζεται για την Άνδρο όπου θα περάσει τον δεκαπενταύγουστο.
Ο Θοδωρής δεν χρειάζεται να πούμε που βρίσκεται, το μόνο που χρειάζεται να πούμε είναι ότι έχει μόνο τηλέφωνο και όχι πρόσβαση στη σελίδα. Γι αυτό μην τον βρίζετε.
Ο Σφέτσος τον τρώνε τα κουνούπια που κουβαλάνε και ένα μυστήριο ιό του Νείλου εκεί στη Νέα Μάκρη.
Ο Φάνης ο Μακρής απολαμβάνει την Ιστιαία του. Έτσι είναι οι τυχεροί εκπαιδευτικοί.
Ο Αντωνάκης ο Αθανασόπουλος συνεχίζει να ψαρεύει στην Κυπαρισσία.
Ο Ναύαρχος με τον Κωνσταντόπουλο κατεβάζουν τις μισές κάτω εκεί στις παραλίες της Μεσσηνίας.
Ο καπταν Κώστας Παπαγιαννίδης κατά Μεγάλο Πεύκο ακούστηκε..
Ο Ηλίας δεν μας πληροφόρησε που θα βρίσκεται, κι έτσι δεν θα τον συναντήσουμε φέτος.
Ο Λιάπης ετοιμάζεται νε επιστρέψει εις την βάση του διότι κάποιος πρέπει να κάτσει πίσω, νέοι άνθρωποι είμαστε δεν ξέρει κανείς τι γίνεται.
Κι άλλοι φίλοι και συμμαθητές περιφέρονται ανά την επικράτεια θα μάθουμε όμως κι άλλα και θα τα ανακοινώσουμε..
Αν κάποιος δει τον Κοψίδη ας του δώσει χαιρετίσματα.
Οι κλασσικοί μας ευρίσκονται ο Καρδαρέλλης στην Αθήνα κι ο Βαγγέλης στην Κόρινθο, ο Αχιλλέας πρέπει να δώσει αναφορά.
Είναι ωραία και στον Κορινθιακό κύριοι..
Ξεχάσαμε να πούμε ότι ο Βασίλης ο Κουλαϊδής λιώνει ο ταλαίπωρος στην πρωτεύουσα αφού έχει αναλάβει πολύ σοβαρά καθήκοντα και οι μόνες του διακοπές απ’ ότι πληροφορούμαστε είναι στα διάφορα τηλεοπτικά κανάλια. Αυτός τουλάχιστον κάνει σοβαρή δουλειά όχι σαν εμάς τους υπόλοιπους που σπαταλάμε τον καιρό μας στις παραλίες και στα ταβερνάκια…
Ο Νταλαχάνης που βρίσκεται;;
Θα έπρεπε επίσης και μερικοί , με τη θέλησή τους, απόντες να εμφανιστούν κάποια στιγμή..
Και πάνω στην αναμπουμπούλα φεύγει κι ο Σωτήρης..

Εχει πανσέληνο απόψε και θα είναι ωραία.....

17 σχόλια:

  1. ΠΑΡΩΝ Ο ΝΤΑΛΑΧΑΝΗΣ ΕΦΕΤΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥ ΑΣΤΕΩΣ ΔΙΚΗΝ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΝΙΚΟΥ ΠΟΥ Ο ΠΛΑΤΩΝ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΕ «μαινόμενο Σωκράτη»!
    ΚΙΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΚΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΝΑΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΘΑΡΙ ΜΟΥ
    ααααααααα και πριν ατενισετε το ιλλαρον φως της πανσελήνου ακουστε και την πρωτη διογενειο αμφισβητηση

    «Μια φορά ο Πλάτων έδωσε τον εξής ορισμό για τον άνθρωπο: “Είναι ζώο δίποδο δίχως φτερά”. Καθώς ο ορισμός αυτός έγινε δεκτός, [ο Διογένης], αφού ξεπουπούλιασε εντελώς έναν πετεινό, τον έβαλε μέσα στη σχολή [του Πλάτωνα] και είπε: “Αυτός είναι ο άνθρωπος του Πλάτωνα”! Λόγω του γεγονότος αυτού, στον ορισμό προστέθηκε το “με πλατιά νύχια”», Διογένης Λαέρτιος, αυτόθι VI 40

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διορθωτικό:
    Είμαι παρών στο Πόρτο Γερμενό παρέα με το Λενάκι μου σε ένα τόπο που οι ξένοι το ονομάζουν σκανδιναυέζικο φιόρδ με μεσογεικό κλίμα.Τις τελευταίες εφτά μέρες μας συντροφεύει μια φτεροφάλαινα μήκους 17 μέτρων και μια θαλάσσια χελώνα 1,5 τ.μ.Το μόνο τους πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν να μας συντροφεψουν στα ουζάκια.
    Πολλά φιλιά και καλή αντάμωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που είμαστε κύριοι...

    Αποστολε μου ηρθε μια ιδεα βλεποντας τον Καπετανιο να σχολιαζει το φιορδ του
    οποιος θελεινα στειλει μία μικρη ιστορια απο το καλοκαιρι
    Εγω θα σε φωρτωσω ΄μέ μια σειρα φωτο απο Φιλλανδια οπου τα μεσανυχτα φεγγεισαν μέσημέρι στις Βρυξελλες
    Στην υγεια σας ολων σας
    ηπια 58 ρουφιξιες ουζο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΤΙΝΟ ΜΟΥ θα συμπλήρωνα κι εγώ ευχαρίστως μέχρι τις εξήντα ρουφηξιές με ούζο αλλά λόγο ώρας ,απόγευμα γαρ, κι όμορφο, καθώς ήρθα εδώ να κάνω την καθιερωμένη μου επίσκεψη και πίνω 2 γουλιές καφέ ’’ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΝΤΑΡΙΣΟΥΝ’’ στην υγεία σου κι όλων όσων μας θυμούνται/
    Λοιπόν καθώς διάβαζα την ιστορία σου μου ήρθε στο μυαλό η σκέψη ότι δεν γίνεται λέω να έχει το σουτ μας 45.000 ΠΕΡΙΠΟΥ επισκέψεις κι όλες αυτές να έχουν γίνει μόνο απ αυτούς που γράφουν εδώ κι ανταλλάσσουμε απόψεις γράφουμε για τις χαρές και τις λύπες μας κάνουμε την πλακά μας κατά το κοινό λεγόμενο . δεν μπορεί σκέφτηκα με το φτωχό μου μυαλό , ο ΓΥΦΤΟΣ Η ΦΑΝΗΣ Η Ο ΤΖΟΝ , Η Ο……….. ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ γιατί θα πρέπει να καταγράψω όλο το απουσιολόγιο που έρημ ην του απουσιολόγου του , πηρέ σύνταξη από την εργασία του και φαίνεται ότι συνταξιοδότησε και τις απουσίες (αυτά είναι καρφιά για τον ΛΕΥΤΕΡΗ) και συνεχίζω σκέφτηκα δεν μπορεί τόσοι που μας διαβάζουν να μην έχουν έναν μικρό που γνωρίζει πώς να χειρίζεται αυτό το μηχανάκι , να μην θέλει η να ντρέπεται να καταγράψει εδώ την άποψη του μας πει ένα γεια χαρά έστω να δούμε έτσι ότι μας σκέπτεται όπως εμείς όλους όσους έχουμε κατά καιρούς αναζητήσει και βρήκαμε και βρεθήκαμε και μιλήσαμε και κλάψαμε και χαρήκαμε και ήπιαμε και γλεντήσαμε και ξαναθυμηθήκαμε όλο τον χρόνο που αν και κύλησε δεν χάθηκε τελικά .
    Εδώ λοιπόν ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ ΝΤΙΝΕ θα μου επιτρέψεις να καταγράψω μια ιστορία ένα πραγματικό γεγονός που ξεκινά στα τέλη του1975 μερικούς μήνες μετά το ΚΥΠΡΙΑΚΟ , εγώ τότε υπηρετούσα σαν δόκιμος, σε μια μονάδα πυροβολικού στις ΣΕΡΡΕΣ κι παρουσιάσθηκε εκεί ένα παλληκάρι από την ΚΑΣΟ , ήταν ένας αγνός νησιώτης ο ΓΙΑΝΝΗΣ απονήρευτος , όχι σαν μερικούς μαγγιτες πρωτευουσιάνους που νόμιζαν ότι η προέλευση τους προίκισε με έξτρα μυαλό (μυαλοπώλες τους έλεγα εγώ και τους πήγαινα στην κόντρα ) , λοιπόν γίναμε φίλοι με τον ΓΙΑΝΝΗ και μού αρεσε να τον ακούω να μου μιλεί με αυτήν την ΚΑΣΙΩΤΙΚΗ προφορά του και να μου λέει ιστορίες του τόπου του. ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ 1975
    Μετά το σύντομο φλασμπακ , ας έλθουμε στο σήμερα , και πιο συγκεκριμένα στις 21 Ιουνίου 2011 μπαίνω στο φεισμπουκ μου κι εκεί διαπιστώνω ότι έχω ένα μνμ από Αμερική και από κάποιο του οποίου επώνυμο μου θύμιζε τον φίλο τον νησιώτη αλλά το μικρό ;του ήταν ΤΟΝΥ , πάω λοιπονστο μήνυμα που είχε αφήσει και διαβάζω
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖ Ι ΣΤΟΝ ΣΡΑΤΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 36 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ , ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΤΟΥ ΓΥΙΟΥ ΜΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ , ΚΛΠ. ΚΛΠ. ΚΛΠ.
    Μετά απ αυτό το γεγονός ανταλλάξαμε τλφν και μιλησαμε με πολύ μεγάλη είναι η αλήθεια συγκίνηση μ ετο φίλο μου τον Γιάννη πού κανε προκοπή στην ΑΜΕΡΙΚΗ είναι αλήθεια , κι εδώ σαν πρελούδιο θάθελα να γραψω ότι αν θες μπορείς και να ζητήσω από μερικούς φίλους μας παλιούς να αφήσουν τις ντροπές και να στείλουν κανένα σήμα ένα των ντε να τους μιλήσουμε δια ζώσης .ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΤΟ ΓΚΩΣΤΟ ΑΣΜΑ

    Παλιέ μου φίλε γνώριμε, συμμαθητή θαμώνα
    Μαζί μου απόψε έφερα εκείνη την σφεντόνα
    Μη πάει ο νους σου στο κακό πουλιά δεν θα χτυπήσω
    με κότσυφες και πέρδικες τι έχω να χωρίσω
    Τα παιδικά μας όνειρα θα σας εκσφενδονίσω
    με χρώματα και μουσικές θα σας τα τραγουδήσω
    Παλιέ μου φίλε γνώριμε συμμαθητή θαμώνα
    απόψε που βρεθήκαμε σου δίνω τη σφεντόνα

    ΑΕΙΝΤΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΡΕ ΕΛΛΗΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ 0ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΔΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΗΣ ΕΝΑ (ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ)
    ΚΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΒΡΑΧΟ ΑΛΛΕΩΣ ΠΩΣ , ΤΑΚΗ ΜΟΥ ΝΑΣΑΙ ΒΡΑΧΟΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΣΟΥ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΡΙΕΣ (κι οχι μονον αυτες που κατα το ασμα φορουν κιτρινα) ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΕΣ ( κι οχι μονον αυτες που κατα το αλλο ασμα..... πηραμε την κατω βολτα ομορφη μου...) ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥ ΜΑΣ 12ου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΩΣΤΑΚΗ μου να χαιρεσαι και την Δεσποινα εχεις ευχες απο μενα την ΒΙΚΥ και τον ΑΡΗ , ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΚΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΝ ΣΥΖΥΓΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λοιπον μολις επεστρεψα.παρασα ωραια.αν και με επιασε το μπλοκικο μου και την εβγαλα στο τηλ να μιλαω ποτε με τον ενα ποτε με τον αλλο απο σας.οποτε νιωθω καπως περιεργα νοιωθω ομορφα να σας ακουω. γα...ω τον αισθηματια μου.αντε καλο βραδυ παιδια.και οπως ειπε ο ντινος για τους εκατο που μας διαβαζουν καθημερινα και δεν τους ξερω απολον τον κοσμο ναναι ολοι καλα.ποιος ξερει αυριο τι μας ξημερωνει.καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσοι είμαστε Αθήνα, δεν κανονίζουμε ένα quick πανEκτικό συνέδριο να στανιάρουμε λίγο; Θα πω και στους δικούς μου, αν βρω κανέναν. Θα είμαι εδώ μέχρι τις 25. Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΑΛΒΑΤΟΡΕ
    ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΗΤΟΙ ΕΣΥ ΕΓΩ ΚΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΡΙΟ
    Η ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ ΕΓΩ ΣΑΝ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΕΣΥ ΣΑΝ ΑΛΤΕΡ ΙΚΓΟ ΤΟΥ ΦΕΡΕΚΥΔΟΥ Ε ΚΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΠΛΑΤΩΝ
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΚΟΝ , Ε ΑΥΤΟΣ ΑΣΕ ΝΑΝΑΙ Η ΕΚΠΛΗΞΙΣ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΑΝΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΚΤΕΝΩΣ ΠΡΙΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΦΡΥΓΙΑΝ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιά τον Κουλαϊδή που λιώνει κουβέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ακουγα το βραδυ τον πορτοκαλογλου πουλεγε σαν το τσιγαρο που ολο λεω θα το κοψω κιομως με παθος ποιο πολυ ξανακαπνιζω.ετσι ακριβως συμβαινει και με μενα.καθε μερα λεω θαρχισω να τραβιεμαι απο αυριο και το πρωι αρχιζω παλι ναψαχνομαι.μολις τελειωσα.και δεν θελω να παω για υπνο πριν σας πω καληνυχτα.χθες ταπαμε με τον ηλια τον κιμπαρη.χαρα απεριγραπτη.καληνυχτα φιλαρακια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To τελευταίο θρανίο

    Μουσική/Στίχοι: Τσακνής Διονύσης/Τριπολίτης Κ.


    Ο τελευταίος χορός ας αρχίσει
    Με μια χαρούμενη κι ατέλειωτη νότα
    Και μιας και θα 'ρθει, πες του να κλείσει και την πόρτα
    Το τελευταίο φιλί να κρατήσει
    Κι ας χαμηλώσουν επιτέλους τα φώτα

    Μια τελευταία ματιά να προλάβω
    Η τελευταία εντύπωση μένει
    Κι εγώ που αργώ τόσο πολύ να καταλάβω
    Μια τελευταία ευκαιρία μου απομένει
    Το τελευταίο τσιγάρο που ανάβω
    Μία υπόσχεση χίλιες φορές ειπωμένη

    Το τελευταίο θρανίο στην τάξη
    Θα το κοιτάζουν οι πρώτοι με δέος
    Κι εγώ, που σ' έχω μη βρέξει και μη στάξει
    Δεν είμαι ο πρώτος, αλλά θα είμαι ο τελευταίος

    Την τελευταία σου λέξη κρατάω
    Ό,τι κι αν είπες, η στιγμή το επιτρέπει
    Τις αρχικές μου προβλέψεις πετάω
    Και στο φινάλε θα ξέρω αν πρέπει
    Στην τελευταία σελίδα περνάω
    Σ' έναν επίλογο που την αρχή την ανατρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://www.youtube.com/watch?v=05wjc6XFfwo
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ANTE ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΘΕΡΙΝΗ ΝΑΡΚΗ Ο ΔΕ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΚ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ , ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΩΣΚΩΝ , ΜΕΤΑ ΝΑΥΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΜΠΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΧΤΕΣ ΝΑ ΜΠΕΚΡΟΠΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΩΧΧ(ΑΜΑΑΑΑΑΑΝ)ΤΑΠΟΔΕΣ ΚΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΛΑ ΕΧΩ ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥΣ , ΕΔΟΘΗ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΟΦΤΟΝ ΕΡΙΦΙΟΝ ΜΕΤΑ ΑΑΓΡΙΩΝ Cynaras scolymus (Αγκινάρες )
    ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΕΥΑΣΘΗΤΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΤΟΝ ΕΞ ΑΜΟΡΓΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙ ΚΩΛΟΧΤΥΠΟΠΑΙΧΤΗΝ ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΝ ΟΣΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΚΩΛΟΧΤΥΠΕΣ ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΑΜΟΡΓΟ

    ΟΥΛΑΛΟΥΜ ( ΚΙ ΟΧΙ ΑΛΑΛΟΥΜ ) ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ
    http://www.youtube.com/watch?v=qNQFSNmuibg&feature=related
    Ήταν σαν να σε πρόσμενα κυρά
    απόψε που δεν έπνεε έξω ανάσα
    κι έλεγα θα ‘ρθει απόψε απ’ τα νερά
    κι από τα δάσα
    Θα ‘ρθει αφού φτεράει μου η ψυχή
    αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι
    και θα μυρίζει φώτα και βροχή
    το νιο φεγγάρι
    Και να το κάθισμα σου συγυρνώ
    στολνώ τη κάμαρα μου αγριομέντα
    και να μαζί σου κιόλα αρχινώ
    χρυσή κουβέντα
    Πώς να θα μείνει ο κόσμος με το μπα
    που μ’ έλεγε τρελόν, πως είχες γίνει
    καπνός και τάχας σύγνεφα θαμπά
    προς την σελήνη
    Νύχτωσε και δε φάνηκες εσύ
    κίνησα να σε βρω στο δρόμο ωϊμένα
    μα σκόνταφτες όπου εσκόνταφτα χρυσή
    κι εσύ με μένα
    Τόσο πολύ π’ αγάπησες κυρά
    που άκουα διπλά τα βήματα μου
    πάταγα εγώ στραβός μες στα νερά
    κι εσύ κοντά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά τα σχόλια στο blog στις 13 Αυγούστου, σας στέλνουμε τις φωτογραφίες που λήφθηκαν από αγνώστους στην περιοχή Μεσσηνίας, όπου εντοπίσθηκαν τρείς από τους υπόπτους. Στην περιοχή αυτή έγινε έλεγχος του προσκομισθέντος από Κώστα Κωνσταντόπουλο οίνου, από ειδικούς Γερμανούς και Έλληνες δοκιμαστές (σομελιέ), ο οποίος και εκρίθη εξαιρέτου ποιότητος αρώματος και γεύσεως. Η δοκιμή του οίνου συνοδεύτηκε από εδέσματα, τα οποία παρασκευάσθηκαν από προϊόντα της περιοχής από Γερμανούς και Ελληνίδες Σέφς και τα οποία εκρίθησαν από τους γευσιγνώστες της ομάδας κρούσης ως μοναδικής μαγειρικής τέχνης. Επακολούθησε τηλεφωνική επικοινωνία με Καβάλα, Αμοργό, Σίβοτα, Αθήνα, όπου και εντοπίσθηκαν Μούτσιος Δικόνιμος, Λαδάς, Νταλαχάνης. Κατά την επικοινωνία αντηλάγησαν απόψεις για διάφορα επιστημονικά θέματα καθώς και την τρέχουσα ειδησεογραφία.
    Για την ομάδα Κώστα, Ηλία, Βασίλη δηλαδή Μαίρη, Κατερίνα, Μάρω
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια πολλα ΘΕΟ Αμόργιωτη
    Σε πηρα στο ΣΚΥΠΕ αλλα δεν απαντισες
    Ντιναρα αδαμαστε και ατελειωτε μην παραπονισε μολις γυρισα απο Κιεβο και μπηκα αλλα οπως βλεπω εισαι και πολυγραφοτατος και πανταχου ωστε άς καλθπτεις και σιωπουμε
    Κωστη Μάκεδονα που εισε Η ειστε Αμοργο'

    Χαιρετισματα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδάκια,χαίρομαι με τα νέα που διαβάζω για όλους σας.Νάμαστε καλά, να περνάμε καλύτερα και να βρισκόμαστε χαρούμενοι και αγαπημένοι.Σήμερα επέστρεψα στην Αθήνα μετά από 22 μέρες στο Μώλο.Έμπλεξα με μαστόρους για μια ανακαίνηση που έκανα στο εξοχικό,αλλά τα τσιπουράκια με σπέσιαλ μεζεδάκια, κάτω από τον πλάτανο στην πλατεία με φιλαράκια άνω και κάτω των 60,δεν έλλειψαν. Σωματικά κουράστικα αλλά η ψυχή μου αγαλλιαάστηκε.Θα πηγαινοέρχομαι.
    Όποιος φίλος περνά από το Μώλο ας κάνει στάση για κρασάκι,τσιπουράκι, ψαράκι ή και ζυγούρι.Αρκεί να είμαι εκεί.Οι γιατροί μας δεν πιστεύω να έχουν αντίρρηση;!!! τηλ.6972505177
    Φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή