Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιοί είναι οι "ακρίτες";

Ο "ακρίτας" που έστειλε τις φωτογραφείες έστειλε και μιά επιστολή στο "θεούλη" κάτι σαν "προσευχή"!! την οποία παραθέτουμε:

Καλέ μου "θεούλη"
Σου στέλνω δυο φωτογραφίες με τους "ακρίτες" της τάξης μας, με τον Ευτύχη Τσουρακάκη (Ηράκλειο Κρήτης) και την αφεντιά μου (Γιάννινα) από πρόσφατη συνάντησή μας στην Κρήτη τον προηγούμενο μήνα (συνάντηση μετά από 41 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος). Αν νομίζεις μπορείς να αναρτήσεις κάποια από αυτές στο site της τάξης μας, για το οποίο τόσο εσύ, όσο και άλλοι "παλιόφιλοι",πασχίζεται.
Φιλιά στη Μάρω και τα παιδιά
Τζων
(ο θεούλης έχει γυναίκα και παιδιά!!)

10 σχόλια:

  1. Τον Τζονυ στο πιο παχυ τον αναγνώρισα (φαινεται οτι η ματθιλδη τον ταιζει ναναι ετοιμος για το ΧΑΝΟΥΚΑ) , αλλα τον Ευτυχη ηταν αδυνατον, με τιποτα δεν πηγε το μυαλό μου ! νασαι καλα ρε συντεκνε ,αααααααααα ριξε και καμια πενιά εδω βρε κοπέλι να γινουμε ετσι καμπόσοι , αντε να μαζευομαστεεεε αδελφιαα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το πιστευω!Ο Ευθυμης και ο Τζονυ!Ελπιζω ολοι να συνεισφερουμε για να μεινει το μπλογκ ζωντανο.και συχνα να εχουμε τετοιες ευχαριστες εκπληξεις!Σας στελνω την αγαπη μου απο καρδιας.Μουτσιος Κωστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα παθω πλακα ρε παιδια.στελνω ενα και τοεργαλιο γραφει τρια.ρε μηπως μου κανετε καμια πλακα απο τις γνωστες σας?οτι και να κανετε θαρθει μερα που το κοντερ θα γραψει πενηντα.και θα την σπασω την κουπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τωρα κουνιεται μονο του ρε διπλανακι ρε θεε μηοως χαλασε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έπαθες αγόρι μου σε πότισε τίποτε ο Θόδωρος. Καλά που υπάρχει και τούτο και συναντιόμαστε. Η μόνη ευχάριστη στιγμή στα τόσα που συμβαίνουν γύρω μας. Κρατάτε γερά ρε σεις είμαστε από καλή πάστα. Γειά σου αδερφέ Κώστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω να γράψω κάτι. Έτσι πέρασα να πω ένα γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΙ Ο ΣΑΛΒΑΤΟΡΕ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Τζόν μου έστειλε τα στοιχεία του Ευτύχη για να τον βάλουμε στο κόλπο. Θα σας τα στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακου ρε Θεός να σου πετύχει με γυναίκα και παιδιά, που καταντήσαμε λοχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως μου τη σπάει αυτή η μαλ...να πρέπει σε κάθε σχόλιο να γράφω και μια παπαρι΄ και μάλιστα με λατινικούς χαρακτήρες δηλαδή να πατάω shift alt και ξανά μανά τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή