Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Χρόνια πολλά Θόδωρε...

Θεόδωρε Δικόνιμε Μακρή νόμιζες ότι η τάξη ξέχασε πως σήμερα είναι η γιορτή σου; Την πάτησες… Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα αγαπημένε μας συμμαθητή, και σε περιμένουμε για να τα κοπανήσουμε και να πούμε ότι μας κατέβει. Να είσαι γερός και η οικογένειά σου να είναι πάντα ευτυχισμένη γιατί είναι η δικιά σου οικογένεια και είσαι κομμάτι της δικής μας οικογένειας..
Χρόνια πολλά συμμαθητή μας και αγαπημένε μας φίλε..
Οι συμμαθητές σου

4 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα και καλα
    φιλε και συμμαθητη μας

    Στην γιορτη σου θυμηθηκα οτι εχω και εγω ενα Θοδωρο
    το γυιο μου αν και τον φωναζουμε Ορλαντο
    ετσι μου ηρθε και η εξης απορια
    #συγχωρεσε με γιατην αφελεια μου#
    το Δικονιμος ειναι ονομα η επωνυμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά φιλε θοδωρή,να εχεις υγεία και να χαίρεσαι αυτους που σαγαπάνε. Φιλια στην οικογενειά σου. Φάνης Μακρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποτε δεν περασε απο το μυαλο μου οτι οι φιλοι και συμμαθητες μου θα με ξεχνουσανε. Το αστειο της καταστασης ειναι οτι εκεινος που το ξεχασε ημουν εγω ευτυχως εσεις με τα τηλεφωνηματα σας και τις ευχες σας μου το θυμησατε. Αγαπητε Καλοσσακα χρονια πολλα και σε σενα και να χαιρεσαι τον γιο σου. Οσο για το Δικονιμος ειναι μαζι με το Μακρης τα επιθετα μου στον καταλογο της Ταξης ημουν στο Δελτα πριν απο μενα νομιζω ο Δημητροπουλος και μετα ο Δογανης. Οταν η Καραγιωργη φωναζε αυτους στον Πινακα για εξεταση εμενα με επιανε κυλοπονος και ακρατεια ουρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή