Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Η ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΝΙΜΟΥ

Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΕΞΙΣΤΟΡΕΙ

Με στέλνει ο Κουλός να πάω να κουρευτώ αφού είχε μετρήσει προηγουμένως τα μαλλιά μου με το χάρακα ενώ ανεβαίναμε τα σκαλιά (συνήθως εκεί μας τσάκωνε) πάω εγώ και κουρεύομαι και ξαναγυρίζω στο σχολείο, με πιάνει μου τα ξαναμετράει και τα βρίσκει πάλι μακριά και με ξαναστέλνει να πάω να κουρευτώ, ξαναπάω στον ίδιο κουρέα και του λέω τσαντισμένος πάρτα με ξυράφι, είσαι σίγουρος μου λέει, ναι του απαντάω, αφού τέλειωσε το ξύρισμα πάω σπίτι μου με βλέπει η μάνα μου και βάζει τα κλάματα. Την άλλη μέρα το πρωί έρχομαι σχολείο και ο Κουλός με αποβάλλει γιά μιά εβδομάδα επειδή τα ξύρισα.
Πάω και το λέω στη μάνα μου και φεύγει και πάει σχολείο αισθητά τσαντισμένη μπαίνει μέσα και ο Κουλός έκανε μάθημα σε κάποια τάξη. Λέει λοιπόν σ'αυτούς εκεί να τον φωνάξουν αμέσως γιατί δεν ήταν διατεθιμένη να περιμένει (σκληρό καρύδι πάντα η μάνα μου) πάει ο κουλός που όταν έβλεπε γυναίκες δεν ήξερε πως να αντιδράσει και της λέει κυρία μου ο γιός σας έχει μαλλιά σπαστά προς προς τα κατσαρά και πετάνε γι αυτό θα ήθελα να σας συστήσω να του βάζετε BRILCREAM όπως κάνω και εγώ (2 τρίχες είχε έβαζε και BRILCREAM) Η μάνα μου τότε γυρίζει μπροστά στον Κορώνη και του λέει αν εσείς κύριε δάσκαλε (όχι καθηγητά) είσαστε πούστης εγώ το γιό μου πούστη δεν τον κάνω, ο Κορώνης βάζει τα γέλια που δεν μπορούσε να κρατηθεί πιά και λέει του Κουλού έχει δίκιο η κυρία Δικόνιμου. O Κουλός έβραζε που βγάζει την αποβολή γυρίζω στο σχολείο και μου λέει ο Κορώνης ρέ Δικόνιμε έχεις μάνα καπετάνισσα.
Δικ.Μακ.Θ. (Γιά την αντιγραφή από το σχόλιο)

10 σχόλια:

  1. καλλα εκανες και το ανερτησες δεν εχουμε και τιποτα να κριψουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θόδωρε με το ξύρισμα τότε στο κεφάλι άνοιξες δρόμους!!! θερμούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την θυμάμαι την ιστορία κολλητέ,μάλιστα για να δικαιολογηθεί στην τάξη κάποια στιγμή ήρθε σε χάϊδεψε και είπε:αυτό δείχνει ισχυρό χαρακτήρα(η κουφάλα ο κομπλεξικός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ετσι ειναι Κωστα εκ των υστερων εκεινο που με πειραζει περισσοτερο οπως λεει και ο Λιαπης εγινα ο προδρομος των Naziskin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε παιδια αν θυμάμαι καλά, τοτε για συμπαράσταση πηγαμε και κουρευτηκαμε ολοι γουλί , κι οταν καναμε εμφανιση στην ώρα της πρωινής προσευχής , ειδαμε ενα κουλό αφηνιασμένο θεωρεί οτι λοιδωρούσαμε ετσι το ΓΥΜΑΝΣΙΟ και τις αρχές του και ενεργώντας αυτόβουλα (χωρίς έγκριση του συμβουλίου καθηγητών) μας επέβαλε 4 ημερη αποβολή ολης της τάξης . Τότε ολη η τάξη αποφάσισε αν φυγει απ το σχολείο , κι ο κουλός δρώντας προφανώς υπο το κράτος σύγχυσης, μας φώναξε γυρίστε πίσω αποβάλεστε αλλά θα μείνετε στο σχολείο. Αλλά εμείς αντιρδώντας σαν ομάδα τον υποχρεώσαμε να πάρει πίσω την ποινή , αλλιώς θα φεύγαμε απ το σχολείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω αυτο δεν το θυμαμαι μια φορα η φοτωγραφια η ομαδικη που ειναι στο blog βγηκε κανα μηνα μετα το κουρεμα μου γιατι αν παρατηρισετε τα μαλλια μου ειναι ακομα πολυ κοντα εν σχεσει με τους αλλους. Θυμαμαι επισης οτι ο Μουτσιος μου ελεγε πως ηθελε και αυτος να τα κουρεψει τοτε με την ψιλη μηχανη οπως λεγαμε αλλα τον μετεπεισα αρκουσε ενας γλομπος στην ταξη δυο θα μας τυφλωνε το φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την ιστορία με το "να πάει πίσω" και στο τέλος "να πάει έξω" την θυμάστε.
    Και το τρίψιμο του σαντουιτς απο τον Πανταζάκο στο κεφάλι του Λευτέρη που είχε προηγουμένως τολμήσει να παίξει το "να πάει πίσω" με την τσάντα του Πανταζάκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ιστορία με το σάντουιτς έχει ως εξής:
    Στο διάλλειμα κάποιοι είχαν μείνει μες την αίθουσα και για πλάκα έφαγαν το σάντουιτς του Πανταζάκου. Κάποιος κατέβηκε στο πραύλιο και του λέει "τρέξε ο Μώτος σου τρώει το σάντουιτς". Έξαλλος ο Πανταζάκος ανεβαίνει τρέχοντας και στις σκάλες συναντά τον Λευτέρη που αμέριμνος κατέβαινε τρώγοντας το δικό του σάντουιτς. Ο Πανταζάκος το αρπάζει και του το τρίβει στο κεφάλι νομίζοντας πως αυτός ήταν ο δράστης. Νομίζω ότι από την μυρωδιά του τυριού βγήκε και ένα παρατσούκλι τυρογαλάς αλλά δεν θυμάμαι σε ποιόν.
    Λευτέρη εσύ σίγουρα θα θυμάσαι περισσότερα. Συμπλήρωσε, διόρθωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο ο Λευτέρης δεν έχει σύνδεση και πρέπει να τον αναγκάσουμε, διότι αυτός έχει να πει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν δεν συνδεθεί μέσα σε 5 μέρες τότε δημόσιο μαστίγωμα στο σύνταγμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή