Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

λοιπόν λεβεντες μου σκέφτηκα να αρχίσω την καταγραφή των παρατσουκλιών που ειχε ο καθένας μας , εγώ θα ξεκινήσω με αυτούς που θυμάμαι , ότι αλλο θυμάται ο καθέανς ξεχωριστά ας το καταγράψει !!

Βασίλης Αγγελόπουλος η αλλιώς ΓΥΦΤΟΣ

Βασίλης Κουλαιδής η αλλιώς ΧΑΡΟΣ

Βασίλης Δημητρόπουλος ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ - ΒΕΔΟΥΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ - ΤΖΙΠΣΥ (λόγω καταγωγής ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΓΑΡ )

Ντίνος Νταλαχάνης SBS - ΣΙΡΧΑΝ ΜΠΙΣΧΑΡΑ ΣΙΡΧΑΝ , ΚΑΜΗΛΙΕΡΗΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΑΓΚΟΥΤΣΑΣ και κατι που ειχε σχεση με το μέγεθος των χειλιών του !!!!!!! ?????? χείλας

Γιάννης Λαδάς η ΜΠΟΥΤΗΣ

Γιάννης Ηλιάδης η ΚΟΥΚΛΟΣ

συνεχίστε με ότι θυμάται ο καθένας .. η συμπληρώστε το αν ξεχασα κάτι .. !!!!!!!!!!

κ.ντ.

7 σχόλια:

  1. Ο Κοψίδης:Μουσίτσα γιατί ταίριαζε το ¨Ψ¨ με το ¨Σ¨.

    Ο Δικόνιμος:Μαούνας

    Το δικό μου θα σας το πω αφού δω αν το θυμάται ο Χάρος που μου το έβγαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Τζίπσι δεν ισχύει διότι δεν το είχα στο σχολείο αλλά το απέκτησα στην ΣΝΔ. Το βεδουίνος της ερήμου δεν το είχα ποτέ. Να γράφουμε Νταλαχάνη τα του σχολείου και μόνον. Για να μη γίνει εδώ το έλα να δείς.
    Ηλιόπουλος: ΜΟΥΡΓΚΙΜΠΑ
    Δογάνης : ΓΚΑΓΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxa μεγαλε μπιλη.ο king ντινος ....σε μαλλι.προβλεπουμε αγωνα ξηφασκιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τον εχω σουβλισει με σουβλα βλαχικη τον ναυαρχο του αρμυρου νερού, ετσι και ??????????????
    και μη με πιάσει το καλαματιανό μου οκκκκ θα παιξει φυσαρμονικα φυσωντας οχι απο κει που κατουρα αλλα απο κει που κ..νει!!!!!!!!!!!! δεν θα περασει ουτε απ΄ την Νεμέα !!@#$%^&

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τωρα που δυσκόλεψε το κατουρημα το άλλο το βλέπω πιό εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxxaxaxaxaxaxaxaxa ΜΕ ΕΣΚΙΣΕΣ ΜΕ ΝΑΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΥΚΛΩΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑΥΑΡΧΕ ΜΟΥΥ
    ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΜΕΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟΟΟΟ


    ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΟΛΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή