Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Εκπληξη!!!

Είχαμε στη σελίδα την επίσκεψη από ένα μέρος των Δυτικών Ινδιών τη S. Lucia, ένα εξωτικό προφανώς τόπο απο κάποιο συμμαθητή μας που μας ανακάλυψε τυχαία...
Θα αναρτήσουμε αυτούσιο το mail που λάβαμε!!! 
Καλωσόρισες Δημήτρη στην παρέα..

5 σχόλια:

  1. Καλωσορίζουμε και εμείς τον συμμαθητή σας Δημήτρη, ο οποίος έδειξε ενδιαφέρον και για την δική μας ιστοσελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος εισαι ρε μητσοοοο???????????????????????????????? Μην μας κρατάς σε αγωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε παιδια σπαω το μυαλο μου να θυμηθω ποιος ειναι ο Αδαμοπουλος και δεν μου ερχεται τιποτα, μα ηταν στις 3 τελευτεες ταξεις του γυμνασιου οταν ηρθα και εγω στο εκτο; Αν και το ονομα κατι μου λεει για βοηθηστεμε να θυμηθω οπως θα ελεγε και ο Ντι Ντι senectus ipsa morbus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θοδωρε
    οπως βλεπεις και στο μαθητολογιο ηταν στο κλασσικο αλλα υπηρξε μαζι μας απο τισ πρωτες ταξεις οταν εσυ δεν ησουν
    ελπιζω ο δημήτρης να στειλει φωτο αλλα και ενα σταθερο τηλεφωνο οπως μου υποσχεθηκε
    αυτα και παμε για Σπετσες**

    ΑπάντησηΔιαγραφή