Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΙΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΣΠΕΤΣΕΣ (1971) - ΠΡΙΝ?? ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΜΟΥ? ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ



ΕΔΩ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ Ο ΤΖΟΡΤΖ ΚΟΥΝ
ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΟΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΘΥΣΙ  ΠΟΙΑΝΟΥ ΟΜΩΣ ?
ΓΙΩΡΓΑΡΕ ΑΞΕΧΑΣΤΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΜΠΕΙΡΕΙΑ ΟΜΩΣ ? ΠΟΙΟΣ Ν Α ΤΟ ΞΕΡΕ ΑΡΑΓΕ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝΕ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ 80 ΤΟ 90 ΤΟ 2000 ΤΟ 2010?????????? ΤΩΡΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΝ ΦΑΛΑΚΡΑ ΚΟΙΛΙΤΣΑ , ΣΥΝΤΑΞΗ, ΚΙ  ΕΓΓΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
 ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ  ΠΡΟΕΡΧΟΑΣΤΕ, ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΞΑΝΑΣΜΙΞΑΝ ΑΔΟΛΑ .
(Υ.Γ)
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΩ ΤΟΝ 3ο ΠΑΠΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΦΕΤΣΟ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΘΡΑΝΙΟΥΧΟ ΜΟΥ ΚΙ ΟΜΟΧΡΩΜΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΜΠΟΥΡΓΚΙΜΠΑ , ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΝΙΩΣΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ  ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΑΠΩΣΕΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΕΝΑ  ΜΥΘΟ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ,ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ Η ΠΟΣΟ  ΘΑΥΜΑΖΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΡΟ ΤΟΝ ΔΟΓΑΝΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ Η ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΦΙΛΙΑΣ Η ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΤΟΝ  ΝΑΥΑΡΧΟ -ΘΕΟ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΑ 400 ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΙΟ ΓΡΑΦΙΚΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠ ΑΥΤΟΝ , Η ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ ΤΟ ΜΕΞΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΤΟ ΜΟΥΤΣΙΟ (Ο 4ος ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ) ΣΤΗΝ ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΜΑ ΜΙΑΣ  4ΚΟΠΟΥ .ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ , ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΗ  ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ  Η ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΕΔΩ , ΕΝΑ  ΝΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ ΛΙΓΟ .
ΕΤΣΙ ΚΛΕΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ

5 σχόλια:

  1. Φίλε
    Κάποια στιγμή θα γραφτεί η ιστορία του καρπουζιού.
    Αυτές τις στιγμές όμως προέχει ο κυρ Αριστείδης (όπως τον λέγαμε). Εύχομαι το καλύτερο γι αυτόν. Πες του ότι όλοι μας είμαστε δίπλα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υ.Γ. Για να μη σου χαλάσω το κουίζ, εσύ είσαι δίπλα σ' αυτόν που στέκεται δίπλα σου.(Κ.Κ., Ν.Ν.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η περιγραφή θα έλθει αργότερα όταν λυθεί το κουίζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε διπλανακισταματα γιατι κατουριεμαι απτα γελια.οπως τοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή