Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ

Οι συνήθεις ύποπτοι, Μακρής και Μακρής, για να αποφύγουν την σκληρή τιμωρία απέστειλαν επιτέλους φωτογραφικά ντοκουμέντα από τη συνάντησή τους στη Ρώμη. Βέβαια έχουν αποκρύψει επιμελώς τα τεκμήρια της κραιπάλης τους αλλά που θα πάει θα τα βρούμε και θα τα δημοσιεύσουμε.
Έχουμε πληροφορίες ότι υπάρχουν και άλλες ΠΟΛΥ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Γ.Κ.

6 σχόλια:

  1. Ηταν πολυ συγγηνητικο και για μενα και για τον Φανη απο τα θρανια του εκτου να βρεθουμε στην Ρωμη πινωντας και τρογωντας με την οικογενεια μου τον ενα βραδυ και με τους μαθητες του το αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα ρε μαουναρε παλι δεν φορας φανελα .κανει και κρυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουκλε μου δεν φορεσα ποτε φανελα στην ζωη μου μονο οταν πηγαινω κυνηγι τον χειμωνα. Ευχομαι να σε δω στην Αθηνα μειναν μονο 9 μερες. Φιλια σε ολλουσ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΒΡΕ ΘΟΔΩΡΗ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΣ @?????????????? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΟΠΤΕΥΘΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Τ ΑΝΤΕΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ , ΓΙΑΤΙΙ ΡΕ Κ...ΛΕΣ ( ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΒΑΛΤΕ ΟΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΑΝΕ ΓΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ


    SIR


    DALAHAN
    ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΑ ΠΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΝΟΥΝ ΣΚΛΗΡΑ ΚΙ ΙΔΡΩΚΟΠΟΥΣΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΟΥΞΩ ΚΕΦΑΛ(ΑΙ)ΟΚΡΑΤΕΣ + ΠΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑΙ ΡΕ ΝΤΑΛΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΟΥΣΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΑΡΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή