Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ

Ένα υπέροχο τραγούδι από τον συμμαθητή μας Κώστα Παπαγιαννίδη (ΣΤ’ Γυμνάσιο 1970), ο οποίος είναι γνωστός πλέον κι ως Κώστας Μόνος. Οι πολύ όμορφοι στίχοι που δένουν με τη μουσική, η άψογη ενορχήστρωση και η ζεστή ερμηνεία, είναι του ιδίου.
Σαν αλκυόνα
Την κουβεντούλα μας ας κάνουμε κι απόψε.
Θα ‘ναι χαρούμενη, θλιμμένη, πώς θα βγει;
Άρχισε συ να λες και τη ρουτίνα κόψε
ν’ αδειάσει πάλι το μυαλό ως την αυγή.
Κι ακούγοντάς σε κάτι μέσα μου θ’ ανάβει
όλα τα φώτα της ψυχής μου για να δω
πως δώρο μού ‘κανε η ζωή μες στο χειμώνα
σαν αλκυόνα αγκαλιά να σε κρατώ.
Με τη σειρά μου θα σου πω και τα δικά μου
αφού τα μάτια που λατρεύω κι αγαπώ
ανοίγουν διάπλατα σαν πόρτα την καρδιά μου
και δεν φυλάγομαι γι΄ αυτά που θα σου πω.
Γιατί ‘σαι συ αυτή η δύναμη που ανάβει
όλα τα φώτα της ψυχής μου για να δω
πως δώρο μού ‘κανε η ζωή μες στο χειμώνα
σαν αλκυόνα αγκαλιά να σε κρατώ.
Κώστας Μόνος

13 σχόλια:

  1. Α ρε Κώστα
    πως μπόρεσες να χωρέσεις τόσα πράγματα σε δυό στίχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο ένας Μόνος θα μπορούσε. Συγχαρητήρια και περιμένουμε τη συνέχεια.

    The 1972 Kostas Monos Fan Club!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειάσου ρε Κώστα! Χαίρομαι που σε είχα συμμαθητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι πραγματι υπεροχο γιατι δεν τον βαζεται να το τραγουδησει ενορχηστρομενο και να τον μαγνητοφωνησεται ουτως ωστε να το βαλουμε στο blog να το ακουω και εγω που τοσο ολοι σας μου λυπετε κο....παιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια μας έφτιαξε τη μέρα.
    Όλοι είμαστε Μόνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o kωστας μονος εμενε λιγα μετρα απο το σπιτι μου στην θαριπου.μεγαλωσαμε μαζι οπως και με πολους απο σας.ενα κομματι της ζωης μου ο κωστακης.πριν μια βδομαδα μου τηλ.και μου ειπε τα νεα για το τραγουδι του.ισως δεν μενει σε μενα να μιλαω για πολλους απο εσας.μια και ειμαι πολυ συναισθηματικος.υπερηφανος που σας εχω.μπαβο κωστακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΚΙΘΑΡΑ ΚΙ ΟΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΟΥ ΤΑ ΕΣΤΛΕΝΕΣ ΕΣΥ ΔΙ
    ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΝΕΟΣ ΑΝΘΥΠΟΛΠΟΙΑΡΧΟΣ ΚΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕΣ ΣΕ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΚΙ ΗΣΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΦΙΛΟΣ ΚΙ ΑΔΕΡΦΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΑΔΕΡΦΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕΣ ΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΥΛΗ ΝΤΕ ΚΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΓΚΑΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΣΠΑΣΟΥΝΕ ΟΙ ΧΟΡΔΕΣ . ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΦΥΓΑΤΕ ΟΤΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΚΟΙΤΑΖΟΣΑΣΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΑΤΕ ΚΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ,ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΒΡΑΔΥΑ ΜΙΑ ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΓΕΡΟ ΛΙΒΕΡΗΣ ΚΑΛΑ ΝΑΝΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ , ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ Η ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΔΕΛΦΕ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ............. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΕ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΑΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΤΙΚΑ ΑΛΛΑ Ο ΜΕΝ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟΠΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΑΧΙΛΛΕΑ,ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΩΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΝΑ ΨΕΛΝΕΙ , ΕΣΥ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡ ΛΙΒΕΡΗ , ΕΓΩ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΑΤΑΓΕ ΚΑΤΩ ! ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΗΓΕΙΣΑΙ ΜΕ ΓΛΑΦΥΡΟΤΗΤΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΩΣΤΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΑΛΕΙΩΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΘΕΟΣ ,ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΑΣ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΛΥΑΡΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μπορεσα και το ακουσα και εγω, υπεροχο καταπληκτικο και τελεια εκτελεση Μπραβο ρε Κωστα να μας ζησης και να ζησουμε και εμεις να σε χαιρωμαστε Πολλα φιλια απο ολλη μου την οικογενεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    ΣΕ ............................................
    Η ΤΑΞΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. SALVATORE SOS κοιτα επειγοντως αυτον τον συνδεσμο επειδη μου μυριζει σπεκουλα απο αμερικη μερια

    hhttp://www.facebook.com/home.php#!/pages/Παγκόσμιο-Ελληνικό-Επαναστατικό-Κίνημα/137205476347027?v=info

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βγήκα!

    Δεν παίζει σωστά το link, Dinos. Στείλε μου καλύτερα ένα Email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή