Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ

Μια και αρχίσαμε να δημοσιεύουμε το ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ πριν και επειδή τα τσακάλια της αναγνώρισης επαιξαν μπαλα στην προηγούμενη αγγουροανάρτηση για να δούμε ποιός αναγνωρίζει το πρόσωπο της φωτογραφίας;

13 σχόλια:

  1. Τι «πολύ-πολύ όσο δεν γίνεται πριν»; Σε λίγο θα αρχίσετε να βάζετε υπερηχογραφήματα κυήσεων. Δεν υπήρχαν βέβαια τότε, αλλά σας έχω ικανούς να βρείτε…

    epitimos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλοοοοοο μπραβο βασια μεγαλε θα γελαω ολο το βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαια μπορούμε να βρούμε!!!!
    Τίποτε δεν είναι δύσκολο για την ΤΡΟΪΚΑ του 1970!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για αυτο τον λογο λες οτι ειμαι εγω, εμενα μου φενεται οτι η φωτογραφια ανηκει στο δωδεκατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λοιπον παρακληση προς την τροικα να κανονησει συναντηση με το δωδεκατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οφείλω να σας ενημερώσω ότι χθες βράδυ η τρόικα συνέφαγε με εκπρόσωπο του 12ου και έθεσε τις βάσεις για αυτό που λέει ο Κώστας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια απορία: o Κώστας γιατί με είπε "Βάσια"? Mετά το "Επίτιμος" που αρχίζω και το συνηθίζω, και το "Salvatore" του Ντίνου που μου θυμίζει άλλες εποχές για τις οποίες θα σας πω από κοντά, τρίτο όνομα, την ίδια περίοδο, στο ίδιο blog, δεν αντέχεται...

    epitimos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγνωμη φιλαρακι βασια λεω τον θεο .μπερδε τον σχολιαστη.μια ζωη τους φιλους μου τους λεω οπως αισθανομαι.οεο νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νιουτον προσεχε ξερω πως σχολιασες την προταση μου.μπλαγκα πολυ μπλαγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Παπαγιαννίδης μου είπε ότι μοιάζει με τη Μαντόνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή