Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΟΣ;



Οι δύο αυτές φωτογραφίες έχουν άμεση σχέση με έναν αγαπημένο συμμαθητή μας που έχει ένα ιδιαίτερο χάρισμα. Μήπως μπορείτε να βρείτε με ποιόν; Όποιος το βρει θα πάρει δώρο βιντεάκι με τον φίλο μας εκτελούντα άσματα...

7 σχόλια:

  1. Απόστολε
    Αν και πάντα προσεκτικός, σου ξέφυγε το "εκτελούντα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα να μη τον βρω με την πρώτη, θα περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε παιδιά εμένα για τον Ντάλα μου φέρνει.
    Αν είναι ο ίδιος και στις δυό φωτογραφίες, τότε στην πρώτη μοιάζει της μανούλας του της κυρα Λένης ενώ στη δεύτερη έχει πλήρως σχηματιστεί η Νταλαχανέικη κατατομή.
    Σκέψου τώρα μετά από αυτή την εμπεριστατωμένη και πειστική, πιστεύω, εξήγηση, να έχω πέσει τελείως έξω!
    Τότε, αν αυτός είναι "εκτελεστής" άσμάτων, εγώ θα είμαι "εκτελεστής" φωτογραφίας!
    C.PAP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετα απο τηλεφωνικη συνδεση μετα του Κυριου Μονου αυτος αποφασισε για Νταλαχανη εγω ομως δεν ειμαι πεπεισμενος απολυτα και σκεπτομαι τον ιερωμενο συμμαθητη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω και οι δύο είναι Νταλαχάνηδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν βοηθάει, αλλά μερικές φορές κατεβάζει καντήλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή