Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ

Πληροφορηθήκαμε σήμερα ότι ο φίλος μας Κώστας Μούτσιος θα κάνει μια μικροεπέμβαση. Δεν είναι τίποτε ανησυχητικό, αλλά στα γλέντια  που θα γίνουν στη Σύρο θα υπάρχει η ανάγκη να είναι κάποιος δίπλα του να τον βοηθάει. Όσοι προσφέρονται ας επικοινωνήσουν μαζί του για να συνεννοηθούν. 
Στην φωτογραφία μια νοσοκόμα χορηγεί στον φίλο μας παυσίπονα για να του απαλύνει τον πόνο.

13 σχόλια:

  1. Μούτσιε πάλι σε πονάει το δόντι; Μη φοβόσατε φίλοι μου εγώ θα τον γιατροπορέψω, θα του βρω και αποκλειστική νοσοκόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα φέρω και ασθενοφόρο στο καράβι, θα το οδηγάει ο Κουνενής που δεν πίνει καθόλου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι σας έχω φταίξει και με κακολογάτε;
    Αφού σας είπα, δεν θα πιάσω ποτήρι στο χέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας το ειπα η θα ριξετε κληρο η θα αναλαβει ενας εθελοντης να τον τιναζει οταν κατουραω μια και θα εχω χειρουργημενο χερι μπουχαχαααα.ετσι θα με αφησετε ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εθελοντές θα βρεθούν για τίναγμα, όταν όμως μεθύσουν όλοι μήπως να του βάλουμε καθετήρα γιά να μην ταλαιπωρηθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απόστολε
    Αν κατάλαβα καλά 0 1ος προσφερθείς την κάνει με πλάγια πηδηματάκια;
    Άντε τώρα να μαζέψουμε τον Σωτήρη που θα ισχυρίζεται ότι λέμε και ξελέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και πιστεύω ότι ο φίλος μας θα προτιμούσε εθελόντριες (εκείνη με τη ρακέτα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα βάλω καθετήρα εσύ όμως που δεν θα πιάσεις ποτήρι με το χέρι σου, μιάς καιτο χέρι σου θα είναι ελεύθερο θα εξυπηρετήσεις το φίλο μας αν χρειαστεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν κατάλαβα καλά ο Γ.Κ. θα πίνει απο το μπουκάλι. Όσο για τον φίλο μας που χρειάζεται υποστήριξη, στη Σύρο υπάρχει Ναυτική Βάση που παράχει όλα τα απαιτούμενα. Όλα; Ναι νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν δω τον Κώστα να του την τινάζουν ναυτάκια, τότε δεν μένει τίποτε άλλο να δω σ' αυτόν τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μας μπέρδεψε ο Μούτσιος. Θα αναθέσουμε στον Νταλαχάνη το σέρβις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχος που δεν θα ειμαι και εγω εκει αν και να το τιναξω δεν μπορω γιατι πασχω απο επικονδυλιτιδα. Ο Κωσταρας δεν εχει αναγκη να του βρουμε εμεις νοσοκομα τισ βρισκει μονος του αλλοιμονο σε αυτον που ειναι κλεισμενος στην ντουλαπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή