Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Στο μεσημεριάτικο τραπέζι..

Είναι μερικά πράγματα που έρχονται με ένα πρωτότυπο και περίεργο τρόπο που σε κάνουν να νομίζεις πως τα έχεις ξαναζήσει, ίσως επειδή πάντα σκεφτόσουν πόσο θα ήθελες να είναι αλήθεια. Με τέτοιες σκέψεις  ξεκίνησε το πρωινό του Σαββάτου στη Βάρη με τις μυρουδιές του καλοκαιριού που κουβάλαγε το δροσερό μελτέμι του Αιγαίου, να γεμίζουν όμορφη διάθεση και την προσμονή του μεσημεριού που θα έρχονταν οι φίλοι οι συμμαθητές του 70 να περάσουμε λίγη ώρα συντροφιά με τις αναμνήσεις και να γεμίσουμε κέφι την καινούργια αυτή εκδρομή.
Είχα τη μοναδική χαρά, τη σπάνια ευκαιρία να φιλοξενήσω για λίγο, τον Κώστα το Σφέτσο με τη Γιάννα, τον Κώστα το Μούτσιο με τη Δέσποινα, τον Ντίνο το Νταλαχάνη με τη Βίκη, τον Ηλία τον Καπομπασόπουλο με τη Μαίρη, τον Κώστα τον Παπαγιαννίδη με την Ελένη, τον Γιάννη το Λαδά με τη Ρένα  τον Κώστα τον Κωνσταντόπουλο με την Κατερίνα, τον Βασίλη το Δημητρόπουλο με τη Μαρία, τον Κώστα τον Καλόσακα, τον Γιάννη τον Αγαλιανό,  και το Γιώργο τον Κουνενή.





Ευχαριστώ τους φίλους μου που μου έδωσαν τη σπάνια αυτή ευκαιρία και μακάρι να είμαστε καλά και να συναντιόμαστε πάντα στα ίδια μερη ή και σε άλλα μέρη, που λέει κι ο ποιητής.

11 σχόλια:

  1. Αποστόλη μου ήταν απίθανα, ήταν ζεστά και προπάντων ήταν αυθόρμητα και ξένοιαστα. Ήταν πραγματικά όπως τότε. Και τα μάτια ήταν ίδια αλλά και ο τρόπος που κοιτούσαν ήταν ίδιος.Τα ίδια συναισθήματα με διαβεβαίωσε οτι ένιωσε και η Ελένη μου.
    Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απ' την καρδιά μας.
    C.Pap.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. koskon
    Αποστολε ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ
    ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για χαρη σας εβαλα ελληνικο αλφαβητο keyboard;
    ελπιζω τωρα να μέ διαβαζετε καλλιτερα
    αν και μου βγενει η Παναγια για να μάντεψω που πεφτουν τα γα΄μ τα γραμματα
    αλλα θα συνηθισω για να κρατω ΕΠΑΦΗ

    με Αγαπη σε ολου σας
    και Ιδιως για τους ¨Μαγκες της Συρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αποστόλη,

    Χρόνια Πολλά από καρδιάς και πάντα οργανωτής Συροσυμποσίων και όχι μόνο.

    Epitimus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριοι καλημερα σας!Συγνωμη για την απουσια μου ολο αυτο το καιρο,οφειλεται στην ανικανοτητα μου να χειριζομαι τον υπολογιστη!!θα επανελθω δρυμιτερος με την βοηθεια του αγαπητου μου αλεξανδρου.Να ειστε ολοι καλα,το φιλαρακι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή όπως οι περισσότεροι φίλοι γνωρίζετε, τις ημέρες αυτές, η μητέρα μου δίνει τη δυσκολότερη μάχη της ζωής της, δεν μπορώ να κρατάω τη γνωστή συντροφιά στη σελίδα μας όπως παλιότερα. Ζητώ γιά λίγο την κατανόηση όλων και σας βεβαιώνω πως δεν πρόκειται να αφήσουμε τη συντροφιά μας να "παρακμάσει". Με αδελφικούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχές απο όλους μας. Και κατά παραγγελία Ντίνου Βρυξελλών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλε αγαπημενε ολων μας .μακαρι να μπορουσαμε να κανουμε κατι και περισοτερο εγω.τι να πω κουραγιο.ειμαστε ολοι κοντα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε αγαπιτε συμμαθητε Αποστολε

    Δεν χρειαζετε να πεις τιποτε
    Ολων οι ευχες να περασεις αυτες τις δυσκολες ωρες με κουραγιο και ευχομαστε να γινει το θαυμα και να γινει καλα η μανουλα σου.
    Σας σκεφτομαστε συνεχεια και ρωταμε ο ενας τον αλλο για νεα.

    Να δωσει ο Θεος κουραγιο σε ολους σας και ας γινει το Θελημα Του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αποστόλη, από τη Γιάννα και εμένα ολόψυχες ευχές για γρήγορη και καθολική ανάρρωση της μητέρας σου. Αν και αυτές οι στιγμές έχουν τελείως διαφορετική συναισθηματική φόρτιση, επέτρεψέ μου να αναφερθώ στην άψογη και ζεστή φιλοξενία σου στη Βάρη, η οποία, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή όλης της παρέας, δημιούργησε μια μοναδική και – για όλους νομίζω – αξέχαστη εμπειρία. Μαζί με τις ευχές μας για τη μητέρα σου, ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αποστολη μου μολις σημερα το διαβασα τις ευχες μου αγορι μου ειμαι διπλα σου αυτες τις ωρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή