Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

"Νάτανε το 21..."

Το θέμα πέρασε ντούκου κανένας καθηγητής στα μαθήματα που επακολούθησαν εκείνες τις ημέρες δεν έθιξε το θέμα. Κατ΄ εμένα φοβούμενοι τυχόν επιπτώσεις, μου έρχεται στο νου το τραγούδι του Θεοδωράκη « διότι δεν συνεμορφώθεις προς τας υποδείξεις».
Μετά από ορισμένες μέρες στο μάθημα του Μαρκάτου ορισμένοι από μας στα τριγύρω από το δικό μου θρανία κάναμε φασαρία και ο Μαρκάτος κατεβαίνοντας την έδρα τρέχοντας πραγματικά σαν λοκατζής και κατακόκκινος από το θυμό του φτάνει στο θρανίο το δικό μου που είχα δίπλα μου το Δογάνη και κοιτάζοντας εμένα απευθυνόμενος όμως σε όλους γυρίζει και λέει το περίφημο «αλήτες τεντιμπόηδες παλιοκουμουνιστές εσείς θα ανατινάξατε την Ακρόπολη στον αέρα» Ο Γιώργος ο Δογάνης δεν άντεξε έκανε με τα χείλια του και το στόμα του ένα θόρυβο και σκάει στα γέλια. Ο Μαρκάτος με τα χέρια σφιγμένα σε μπουνιές τον στέλνει έξω από την τάξη και ίσως ήθελε να τον κτυπήσει, μόλις όμως ο Δογάνης ξεδιπλώθηκε που ήταν διπλάσιος από το Μαρκάτο αυτός ξέσφιξε τις μπουνιές έβαλε την ουρά στα σκέλια και πήγε στην έδρα.
Dr. Theodoros Dikonimos Makris
(pt2)

2 σχόλια:

  1. Θόδωρε
    Συνέχισε την αναμετάδοση. Όλα αυτά τα στιγμιότυπα συνθέτουν τον πίνακα που όλοι θέλουμε να ανασυντάξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή