Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ


Καλοκαίρι 1967. Το καλοκαίρι στο φόρτε του, η χούντα παντοδύναμη, τα τζιτζίκια ρουφάνε χυμούς και τερετίζουν ευχαριστημένα, οι Rolling Stones τρώνε ξύλο από τους αστυνομικούς στο Καλλιμάρμαρο (στο όνομα του αθάνατου αρχαίου πνεύματος) και η οικογένειά μου μετακομίζει στην Αθήνα.
Εδώ αρχίζει και το δικό μου ταξίδι με αυτό το λεωφορείο που ονομάζουμε Έκτο 1970. Οι περισσότεροι έχουν ανέβει από την αφετηρία (1η τάξη). Εμένα μου έμελλε να επιβιβαστώ στην 4η στάση και από τότε ποτέ δεν κατέβηκα ( ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω).
Πως όμως εγώ από το Άνω Καλαμάκι βρέθηκα στο έκτο;
Ερχόμενοι στην Αθήνα τέθηκε το θέμα σε ποιο Γυμνάσιο θα πάω. Το Γυμνάσιο που διοικητικά ανήκα ήταν εκτός συζήτησης (θα χρειαζόταν να παίρνω 2 λεωφορεία για να πάω). Είπαμε τότε με τον πατέρα μου να πάω στο 6ο. Πάει ο πατέρας μου, εξηγεί την κατάσταση στους καθηγητές, αυτοί ανένδοτοι. «Να πάει εκεί που ανήκει».
Όσο κι αν φανεί παράξενο στο παιχνίδι με έβαλε ο κουλός. Κοίταξε το απολυτήριό μου και είπε με φωνή που δεν σήκωνε αντίρρηση. «Συνάδελφοι είναι δυνατόν να διώξουμε μαθητή με τέτοιους βαθμούς;»
Επομένως όσοι με βαρεθήκατε ξέρετε ποιος είναι ο αίτιος που με φορτωθήκατε.
Γ.Κ.

2 σχόλια:

  1. Γιώργο εσύ είσαι στο ΕΚΤΟ απ' το δημοτικό.
    Εχω μά απορία: Γιατί σε όλες τις φωτογραφίες ο Πανταζάκος είναι "κάπως"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόστολε
    Ο θανάσης πάντα ήταν "κάπως". Είχε αυτή τη λεπτή εξευγενισμένη τρέλα που σε λίγους τη συναντάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή