Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Φίλοι μου
Μετά τη δημοσίευση του D.D. δεν μπορώ παρά να παραδεχθώ πως η άποψή μου για το πως πρέπει να λειτουργεί ένα Blog είναι λανθασμένη. Από την άλλη μεριά όμως δεν μπορώ να συμμετέχω σε κάτι, όταν δεν συμφωνώ με τους κανόνες λειτουργείας του.
Αποφάσισα λοιπόν να περιορίσω τη συμμετοχή μου στο Blog, στα στοιχειώδη.
.
Σας ευχαριστώ όλους για τη χαρά που μου προσφέρατε το διάστημα που ήμουν μαζί σας.
.
Γιώργος Κουνενής

5 σχόλια:

  1. δεν χρειαζεται ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ να περιορισεις επειδη , εγω τουλαχιστον θα ανεμενα να με παρεις ενα τηλέφωνο και να μου πεις ρε μ..κα κοιτα ειπαμε να μην γραφουμε αυτα κι αυτα , κι αντ αυτού είδα ρηματικές ανακοινώσεις που μου θύμισαν άλλες εποχές , ως εκ τούτου θεωρώντας εαυτόν ως παρείσακτον εις το BLOG σας στελνω τις ευχές μου κι αντιο απο εδώ !
    Φιλικώτατα ΚΩΝ. ΝΤΑΛΑΧΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και συμφωνώ με την παρατήρησή σου αφού και γω συμμετείχα στη αποτρόπαια αυτή πράξη.
    Συνεχίζουμε. Αποφεύγω περαιτέρω ναυτικές εκφράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχουμε μεγαλωσει παιδια βρειτε τον ωραιοτερο τροπο να ηρεμησετε κανεις μα κανεις δεν φευγει ουτε λεει αντιο. Ενα ποτηρι κρασι και ενα γερο βρυσιμο ο ενας στον αλλο και τελειωνουν τα παντα αλλα οχι εκεινα τα χρονια ζητε κοντα για αυτο και τσακωνεστε αν ειχατε τις δικες μου εμπειριες θα το αποφευγατε με οποιαδηποτε θυσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω προτεινω στην συναντηση να τους μπουγελωσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή