Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ)

Ο συμμαθητής μας D.D. "μαγεύει" με τα κείμενά του στο ατομικό του blog. Μπορείτε να τον επισκέπτεστε και να απολαμβάνετε ένα σύγχρονο βαθύ προβληματισμό, με έντονες φιλοσοφικές αναζητήσεις. Είχα την ευκαιρία να το επισκεφθώ και εντυπωσιάσθηκα από τη σοβαρότητα και την αρτιότητα του. Το δικό μας είναι γιά τα "μπάζα". Συνέχισε φίλε τις μοναχικές σου αναζητήσεις, κι αν θελήσεις παρέα εδώ είμαστε!!
(γιά όσους δεν κατάλαβαν τον καλοπιάνω)!!
ΥΓ. είναι πράγματι πολύ καλή σελίδα, εκεί έχει τελείως διαφορετική παρουσία ο φίλος μας απ' ότι στην κοινή μας σελίδα.
Α.Λ.

9 σχόλια:

  1. KARA APOSTOLE
    Me ebales se stoxastikous MPELADES
    O DD grafei kai kala kanei sto blog tou to opio episkeftika simera gia 2 fora auti tin periodo.
    Isws kai exei dikio stous stoxasmous tou. Egw den exw teties dunameis na ton krinw!
    Omws giati ton kalopianeis ??
    egw den katalabenei!!!!!!

    XAIRE
    EOK + NATO ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο D.D. είναι βαθειά συναισθηματικό άτομο με ευαισθησίες, γι αυτό τον καλοπιάνω. Αν ήταν αλλιώς θα τον φοβέριζα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το link για το blog του ΝτιΝτι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σορρυ, είδα ότι το έχετε σε άλλη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λοιπόν επειδή δεν ειχα αλλα ουτε εχω να χωρισω τιποτε με το φιλο μου το ΓΙΩΡΓΟ( για μενα παραμένει ο ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ που γραφω σε σχολια φωτο πουχω αναρτησει στο BLOG μου) αλλα κι επειδη οι αλλοι φιλοι μου ο απόστολος κι ο ΝΤΙΝΟΣ ο ΚΑΛΟΣΑΚΑΣ Αλλα κι ο ΣΩΤΗΡΗΣ διαβασαν καποιες απόψεις μου στο BLOG μου , κι επειδή δεν θελω να φανώ ασυνεπής σε ο,τι γραφω , γι αυτο θα μου επιτρεψετε ετουτη τη φορά εδω να μεταφερω κατι απο δανεικό ,οπως λεει ο δοκτορ ΑΠΟΣΤΟΛ , ΕΛΑΦΡΩΣ τροποποιημενο , το οποιο κι αφιερωνω στο ΓΙΩΡΓΑΡΟ και θελω να τον διαβεβαιώσω οι το σκιτσο του ΜΠΟΣΤ που ειχα αναρτήσει με την φατσα του , τοκανα με σκωπτικη διαθεση ,να γελάσουμε , κι οχι επειδή διαφωνησα με τις απόψεις του.


    Όλα όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ.
    Η σοφία βρίσκεται εκεί στα λοφάκια από άμμο, στο Σχολείο. Αυτά είναι τα πράγματα που μαθαίνεις:
    Να μοιράζεσαι τα πάντα.
    Να παίζεις τίμια.
    Να μη χτυπάς τους άλλους.
    Να δίνεις και να παίρνεις.
    Να λες συγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
    Nα μαθαίνεις, να σκέπτεσαι, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι.
    Να βγαίνεις στο δρόμο και να κρατιέσαι χέρι με χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
    Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ ' οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω ' κανείς πραγματικά δεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ' αυτό.
    Να θυμάσαι τη λέξη "κοίτα" - παρατήρησε. Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας - η αγάπη, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή.
    Πάρτε την κάθε μια από αυτές τις συμβουλές και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας ' - θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή.
    Ανεξάρτητα από την ηλικία μας, είναι καλύτερα όταν βγαίνουμε έξω στον κόσμο να κρατιόμαστε από το χέρι και να είμαστε μαζί με τους άλλους

    ε λοιπόνεγω θεωρώ οτι ειμαι με τους αλλους κι αυτοί οι αλλοι ειστε εσεις, οι φιλοι μου απο τα παλιά , που δεν χαθηκαν , οπως δεν χανονται οι ιδεες . Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ..................!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οταν θα βρεθούμε θα σας πώ τα νέα και θα σας σηκωθεί ότι δεν σας σηκωνόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέχασα να γράψω ότι το προηγούμενο είχε σαν αφορμή αυτό που γράφει στο τέλος ο Ντίνος. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ. Μόνο να μου θυμίσετε να θυμιθώ τι θέλω να πω με την λέξη Πολυτενείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΗΤΩ! ΜΠΡΑΒΟ! ΩΡΑΙΟ ΡΕ ΠΟΥΛΗ!! ΓΥΡΙΣΕ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ! ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΤΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΝΑ ΣΦΑΞΕΙ ΤΟ ΜΟΣΧΟ ΤΟ ΣΙΤΕΥΤΟ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΥΓΕΛΩΘΟΥΝ ΣΕ ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΟΥΖΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΕΡΑΣΟΥΝ. ΒΑΣΙΛΗ ΑΝΕΛΑΒΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνω απολυτως με τον Αποστολη και ερχομαι και εγω με τον Καλοσακα αν προκειται για ψαρι βεβαια που θα το πληρωσουν αυτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή