Τάξη του 1970






Καλωσορίζουμε τους συμμαθητές και φίλους που έρχονται στη σελίδα μας γιά να θυμηθούμε στιγμές απ' τα καλύτερά μας χρόνια, να συγκινηθούμε να γελάσουμε, να ξαναζήσουμε το χρόνο που έφυγε, να επικοινωνήσουμε...
καλώς ήρθατε λοιπόν

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΓΙΑ ΤΟ BLOG RE GAMOTO , (συνεχεια............ )

 το απογευμα της 6ης Ιανουαρίου κάπου στο ΨΥΧΙΚΟ Ο ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ  ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΥΧΕΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ , ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ,λίγο πριν αναχωρήσει αεροπορικώς  (ευκολο.. γιατί πρώτον δεν απώλεσε την κόμη του.. ουτε το στωϊκό του βλέμμα .....................εστω και αν ειναι λιγο σκοτεινά(ο), ???????????????  )

10 σχόλια:

  1. Τί γίνεται ρε παιδιά;
    Σ' αυτό το Blog μόνο εγώ κόβω κοντά τα μαλλιά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ειναι γεγονός οτι δεν απολαμβάνεις της σχετικής εκπτωσης λόγω της πτώσης των τριχών σου!! Αυτό θα πρέπει να το υπομνήσεις εις τον μπαρμπέρη σου ,συν το γεγονός οτι διερχόμεθα περιοδον οικονομικής κρίσεως, ως εκ τούτου θα πρέπει να τύχεις ειδικών τιμών!!!!!! αααα ρε κ..λα μπαρμπερηη εκμεταλευτή των ολιγότριχων
    o paparazzziiiii!!!!!!χτυπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μοιαζει του τζωνη αν και του λειπει το ζηβαγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδια ποιος Τζωνης πεστε και επιθετο να καταλαβω και εγω που με τρωει το Αλτζαιμερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πήρα θέση, μιά και τον έχω δεί προσφάτως. Άλλωστε η γνωριμία μου με την Μάρω 1-1.1972, έγινε στο σπίτι του.Ρε 39 χρόνια. Δικαιούμαι σύνταξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω εχω να τον δω απο τοτε τον αναγνωρισα οπως και τον μεξη.τοσο ανεξητηλα ειναι μεσα μου καποια πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή